Op verzoek: docu over o.m. child harvesting

• pukske

De vraag hoe serieus neem je jezelf met daarachter 8 ! vraagtekens is idd ook een heel beleefde mannier van communiceren via email … haal eerst die balk maar uit je eigen ogen voordat je om beleefdheidsnormen gaat vragen.

Discussie gesloten

• Anja1

Makkelijk. Heel inhoudelijk ook… Jammer Pukske!

• Melle

Nou anja1 lees ff de rest van de verschillende toppics eens door en zie je dat er nog meer mensen zijn die vinden dat je irritant bent en oogkleppen op hebt. Vraag me af wie er nu haar hoofd in het zand steekt als het gaat om het eeuwige commentaar.

• Anja1

Heeee t, ben je er weer om ook even op me te katten? Het is vrij beperkt aantal mensen hoor, die Mirjam en mij op een gegeven moment als ze niets inhoudelijks te melden hebben - maar weer eens even gaan betitelen als ‘irritant’ enz. Succes verzekerd, lukt altijd, want er zijn hier altijd wel een paar mensen die mijn bijdragen ook helemaal niks vinden. Mag allemaal, alleen dat persoonlijk gaan afkatten he. Zo nutteloos. Dus t, ook jij een fijn weekend!

• Mirjam1

De vraag houdt het aanbod, en dus de misstanden, in stand. De vraag naar jonge, gezonde kinderen overtreft inmiddels veruit het aanbod. Blijkbaar.

Het verkopen dan wel offeren van kinderen wordt wel degelijk veroorzaakt door persoonlijk leed, zoals armoede (respectievelijk financieel niet in staat zijn een kind op te voeden dan wel om bijvoorbeeld de goden gunstig te stemmen na de zoveelste mislukte oogst) of misleiding (hetzij door een ronselaar, hetzij door een dergelijk bijgeloof).

Het is mij dus ook een raadsel wat jouw link in deze thread doet.

Ik verwacht geen antwoord, maar ook slechts de melding dat ik irritant ben. Geen zorgen.

• Mirjam1

Qua niet inhoudelijk commentaar: jij, t.

Of kun je aangeven bij welk topic je inhoudelijk gereageerd hebt? Graag.