Schamen

• Vegas2012

Ik lees sinds kort mee.

Een forum is prachtig om elkaar van informatie te voorzien en ervaringen uit te wisselen, maar ik kom vooral berichten tegen en denk “ wat is dit voor een kleuterklas?”.

De een nog verbitterder dan de ander, de een kattiger dan de ander.. pfff…Moet dat nou? Waar is jullie zelfbeheersing gebleven en beschaving?

Leuk voor de potentieel adoptieouders…… Dit lijkt me eerder een forum voor frustreerden. Jammer.

• summer@

heb toevallig vandaag iets bemoedigens naar de aanstaande adoptieouders geschreven hier, maar vegas het is momenteel heel erg onzeker in adoptieland, en als een kindjr ouders zoek en je ziet via de site`s van de vergunninghouders een kindje staan dat denkt dat past bij ons, maar je kan het niet betalen of je past niet in het profiel dan is dit enorm zwaar voor deze ouders, maar ook voor de kinderen dat er dan geen ouders zijn en dat ze dan weer van de lijst worden gehaald, adoptie is nu heel veel duurder van 7 jaar geleden en heel veel zwaardere eisen en dan kan ik me deze ouders wel begrijpen, al ben ik moeder van twee wonders.

• summer@

sorry zie een paar schrijffoutenB) maar schamen gaat te ver vind ik voor dit forum is ook openbaar en iemand die aan het begin staat en al die regels leest en hoort hoeft zich hier niet voor te schamen is mijn mening, een ander kan hier anders over denken maar ik niet.

• summer

:)o

• Melle

Tja de gene die zich moeten schamen reageren niet.

Gr. Marie moeder van 2gezonde wondertjes

• PinkRose

Wie moeten zich schamen dan? Wees dan zo eerlijk om man en paard te noemen. Ik vind dit juist een fijn prikbord. Ook al reageer ik niet vaak, ik lees al heel lang mee. De kritische houding van een aantal vaste meeschrijvers hier, heeft mij in het begin van onze procedure juist geholpen verstandige en eerlijke keuzes te maken. Het kinderachtige op de man spelen, daar lees ik maar overheen.

• Anja1

Keurig opgeschreven PinkRose. Want Vegas 2012 vindt kennelijk dat er mensen zijn die zich moeten schamen. Ik voel me niet aangesproken. Als zij/hij mij bedoelt, dan is het duidelijker om mijn naam te noemen en ook aan te geven waarom ik me zou moeten schamen. Als het over mijn kritische opstelling en inbreng gaat: nee, daar schaam ik me echt niet voor. Juist niet..:-)

• summer@

(tu)

• Mirjam1

(tu)