Kirgizie

• Colette

Ik heb gelezen op de site van K&T dat er sinds maart jl. een nieuw contact is bijgekomen en wel Kirgizie.

Maar nu zie ik op de site dat je je voor Kirgizie niet kunt inschrijven? Dit land schijnt gesloten te zijn voor inschrijving.

Wie kan mij hier iets over vertellen? Wat zou de reden hiervan kunnen zijn en zou er iets bekend zijn wanneer het weer open voor inschrijving is?

Ik kwam er bij K&T telefonisch niet doorheen om hier naar te kunnen informeren, maar ben erg beniewd.

• Michiel

Kirgizie is haar adoptiewetgeving aan het herzien, omdat er nogal wat onregelmatigheden waren. Kirgizie was een belangrijk kanaal voor vlaanderen, op vlaamse sites vind je vast snel meer info.

• Colette

Dank voor je reactie, Michiel, ga ik zeker doen

• Michiel

Ik vond nog deze melding van de amerikaanse overheid: http://adoption.state.gov/country_information/country_specific_info.php?country-select=kyrgyzstan

• Mirjam1

Is dus inmiddels 4 jaar (oct 2008) opgeschort ivm corruptie en onrechtmatige procedures? En sinds maart dit jaar het zoveelste nieuwe kanaal van K&T?

Ik weet dat de vraag groter is dan het aanbod, maar dit gaat toch helemaal nergens meer over?

Maar goed, ik las in een andere thread een bericht van je dat het blijkbaar niet de bedoeling is kennis en ervaring te delen, dusseh…

• Michiel

Mensen kunnen hun leven beteren, misschien kanalen ook? :)

• Mirjam1

Ach ja, vrij logisch ook, een kanaal aanboren dat al dik 3 jaar dicht zit ivm corruptie. Stom van mij.