Hongarije

• G

Hallo,

Wie heeft er ervaring met kindjes uit hongarije??

en evt met gehoorproblemen….

Gr Anja

• Lesley

Ik heb zelf 2 kindjes uit Hongarije geadopteerd, niet met gehoorproblemen. Ik ken wel mensen die een kindje met gehoorproblemen uit Hongarije hebben geadopteerd. Als je wilt, kan je me een priveberichtje sturen, dan stuur ik je gegevens naar hen door.

Gr.

Lesley

• Koekiemonster30

Ook ik zou graag in contact komen met mensen die hun kind/kinderen uit Hongarije hebben geadopteerd.

Misschien is er ook een mailgroep?

Vragen over hoe de bemiddeling verliep/ men ervaren heeft, het verblijf in het land, de special needs , en hoe men omging/ omgaat met een ontwikkelingsachterstand.

Hoe lang heeft de wachttijd geduurd voor een voorstel, welke leeftijd hebben de kinderen, en hoe is de 4 weken zorg in het land gegaan.

Zo kan ik nog wel tientallen vragen stellen : )

Het lijkt me enorm leuk om met andere ouders in contact te komen die al uit Hongarije hebben geadopteerd, of uit Hongarije willen adopteren.

Als toekomstig adoptie ouder heb je gewoon veel vragen, maar ook wil je praten met mensen die de zelfde interesse hebben en het zelfde proces bewandelen of bewandeld hebben.

Liefs

Bianca

• Koekiemonster30

Ook ik zou graag in contact komen met mensen die hun kind/kinderen uit Hongarije hebben geadopteerd.

Misschien is er ook een mailgroep?

Vragen over hoe de bemiddeling verliep/ men ervaren heeft, het verblijf in het land, de special needs , en hoe men omging/ omgaat met een ontwikkelingsachterstand.

Hoe lang heeft de wachttijd geduurd voor een voorstel, welke leeftijd hebben de kinderen, en hoe is de 4 weken zorg in het land gegaan.

Zo kan ik nog wel tientallen vragen stellen : )

Het lijkt me enorm leuk om met andere ouders in contact te komen die al uit Hongarije hebben geadopteerd, of uit Hongarije willen adopteren.

Als toekomstig adoptie ouder heb je gewoon veel vragen, maar ook wil je praten met mensen die de zelfde interesse hebben en het zelfde proces bewandelen of bewandeld hebben.

Liefs

Bianca

• metam

http://de.groups.yahoo.com/group/Adoptieuiteuropa/

Meta

• Miranda2

Hoi Anja en Bianca,

Zoals Metam al aangegeven heeft (link) zitten er diverse ouders op die groep die uit Hongarije hebben geadopteerd/gaan adopteren.

Zelf hebben we ook 2 jaar geleden 2 kinderen uit Hongarije geadopteerd.

Hopelijk tot ziens daar!

Groetjes Miranda

• riet84

Is die yahoo-group duitstalig?

• Miranda2

Nee hoor, de instellingen wel, maar verder alles Nederlands :)

• metam

Hij is opgezet door een Nederlandse vrouw die in Duitsland woont, vandaar die Duitse instellingen.

Meta

• plienmak@gmail.com

Twee jaar geleden stond er een oproep voor adoptie van een kindje van 9 maanden uit Hongarije met het syndroom van Down. Er onstond toen een discussie maar ik vraag me af of iemand weet of dit kindje uiteindelijk is geadopteerd.

Gr. Plien