Hongarije

• hsandink@xs4all.nl

Dit kindje is geadopteerd.

• Koekiemonster30

Hallo,

Ik heb me netjes aangemeld bij de mailgroep.

Vragen beantwoord. Maar hier nooit iets van terug gehoord.

Nu kreeg ik automatisch bericht dat mijn aanvraag verwijderd is.

???? Ik snap er niks van. Manlief en ik hebben de via al afgerond en wachten nu op de raadsgesprekken.

Ik heb dus echt nog vragen over adoptie uit hongarije. We zouden het ook leuk vinden om bij de mailgroep mensen te leren kennen die ook uit hongarije hebben geadopteerd.

Kan iemand me helpen?

Groetjes

Bianca

• Simone30

ik ga mijn best doen ;-)

• Koekiemonster30

Hallo allemaal,

Nog de beste wensen voor iedereen! Dat het jaar 2013 jullie veel liefde geluk en gezondheid mag brengen!

Dat het een jaar mag worden waarin wensen en dromen uitkomen!

Mijn vraag is of iemand mij kan vertelen welke papieren je allemaal moet aanvragen om je dossier compleet te maken voor het versturen naar Hongarije.

Zo las ik uittreksel geboorte register, trouwakte, verklaring omtrent het gedrag. Maar ook weer een keuring? En iets van een accountant of iets met draagkracht????

Tja je leest van alles…..

Ik wou me even inlezen hoe je dat dan weer verkrijgt. Veel kan via je digiD en internet tegenwoordig.

Groetjes

Bianca

• driekindjes

Kun je niet het beste contact met de vergunninghouder? Die weten precies wat je nodig hebt.

Succes

• Lesley

Gewoon even met de NAS bellen of mailen. Je moet idd o.a. alles wat jij noemde hebben. Plus een nieuwe medische verklaring. En veel kan idd via je DigiD qua uittreksels. Maar op het moment dat je je intake hebt gehad en dus je papieren mag gaan verzamelen, krijg je een hele lijst met exact wat je moet hebben en hoe. Succes.