tips tablet

• G

wie heeft of weet een tip voor een goede tablet voor kinderen,waar ze ook spelletjes op kunnen doen.

voor de leeftijd van 5 a 6 jaar.

• csekka

heb je een pb-tje gestuurd

• Lesley

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk!

• Heej

Ik ook! Zoonlief zit nu vaak met onze iPad, maar vind ik toch spannend omdat zo'n iPad toch kwetsbaar is..

• summer

ben ook wel benieuwd ben ook op zoek zou je de link hier neer willen zitten of een pb

• csekka

dan toch maar even hier…

wij hebben voor onze zoon (5 jr) op aanraden van Bartimeus een Ipad gekocht.

Hij doet er veel mee en leert er veel van.

hij is slechtziend en doet hier ook speciale spelletjes op.

De resolutie (helderheid) van een Ipad schijnt voor slechtziende kinderen beter te zijn, en veel apps draaien minder goed op een Android systeem

Ben zelf geen Apple fan en heb me er echt toe moeten zetten, maar het is toch wel een tof apparaat.

Wij hebben hem wel meteen geleerd, dat het ook een duur iets is en dat hij er erg voorzichtig mee moet doen.

Het gaat erg goed.

Succes met je keus

• summer

bedankt voor je info csekka

• Hadassah

Een Ipod touch. Veel goedkoper. Makkelijk om mee te nemen. En qua spelletjes exact dezelfde mogelijkheden als een Ipad.

• metam

Onze dochter van elf heeft een ipod touch voor haar verjaardag gekregen. Inderdaad een leuk ding. Wij zijn sinds een jaar over op apple spullen. Het werkt gewoon. Ik heb ook wat android tablets in huis, maar die zijn toch wat lastiger. Ik weet niet of een ipod niet te klein is voor de gevraagde leeftijd? Onze kinderen hebben vanaf die leeftijd ongeveer al een nintendo dsi. Daar hebben ze zich prima mee vermaakt (ik type dit op de ipad in de manege, terwijl mn zoon naast me op de nintendo zit te spelen :-) )

Meta