Ouders gezocht voor meerling uit Congo

• mirjam1234

Een vriendin van mij die ik van de VIA ken, weet dat het om 3 meisjes gaat.

De oudste van de meisjes is 8 jaar.

• toekomstigemoeder

Bedankt voor de informatie! Jammer dat K&T er zelf zo vaag over blijft doen op de site.

• kiki1

Heeft dat niet met privacy te maken? Als de pagina niet geblocked is met een wachtwoord zetten ze er geen extra informatie op over de kinderen. Ik heb het stukje overigens zelf niet gelezen, dus misschien staat het wel op de inlogpagina. In ieder geval is mijn ervaring altijd geweest dat K&T de informatie over de telefoon wel geeft. Althans de informatie die zij hebben (willen verstrekken). Wat dat betreft heb ik altijd goede ervaringen gehad….

• Elfje

De oproep staat onder het kopje “nieuws”.

Dus niet op de pagina waar je een wachtwoord voor nodig hebt.

Ik hoop dat er snel lieve ouders voor deze 3 kinderen gevonden worden!

• toekomstigemoeder

Nog steeds geen idee over de kosten en K&T geeft aan dat je een contract moet tekenen waarin je eigenlijk tekent dat de kosten tot in de oneindigheid door kunnen blijven gaan. Je hebt er totaal geen grip op. Ik kan maar niet begrijpen dat ouders daar gewoon in mee gaan. Ze geven een schatting, maar die schatting is juridisch niets waard. Dit noem ik echt misbruik maken van ouders met een kinderwens. Waarom pikken ouders dit?!

• Elfje

Er zijn al een heleboel mensen die uit Congo geadopteerd hebben. Misschien kunnen zij je vertellen wat de kosten zijn?