homeopathische middelen

• G

hallo,

heeft iemand van u ook ervaring met homeopathische middelen…waar je kind wat rustiger van word??

• summer@

wij kregen het advies iets mee te nemen van vsm geloof kindival zodat je kindje bij een vlucht iets rustiger kan worden en iets tegen het doorkomen van tandjes en ik had srl gelei ook van vsm mee tegen de spierpijn ivm de lange vlucht,maar het is wat jezelf hier in gewend bent en waar je het zelf voor gebruikt, maar voor een verkoudheid is tussikind ook erg goed, er is nu een lijn van vsm voor kindjes van 0 tot 6 jaar succes met je keuze.

• Omfie

Bij de reformwinkel heb ik destijds van Bach Rescue (druppels) gekocht. Ik heb deze gebruikt toen onze zoon (van toen anderhalf) nogal wat tijd nodig had om in te slapen. Ik hoopte hem daarmee wat tot rust te krijgen. Het heeft bij ons wel geholpen.

• Lesley

LTO3!!!!!

• Anja1

Dag naamgenoot,

Wat bedoel je met iets rustiger? Problemen met in- of doorslapen? Onrustig gedrag overdag, thuis of elders. Hoe oud is het kind waar je het over hebt en hoe lang is hij/zij al bij jullie. Ik geloof er in homeopathie, maar zomaar iets roepen om ‘rustiger’ te worden, dat lijkt me niet de goede weg!

Groetjes,

Anja

• G

bedankt voor de reacties.

ps en ik roep niet zomaar iets,

• Anja1

Dag Anja,

Jammer dat je het zo persoonlijk oppakt. Wat ik bedoelde is dat er veel oorzaken kunnen zijn voor onrust en dat in de homeopathie verschillende middelen bestaan om het lichaam in balans te brengen. Waar bij het ene kind iets werkt, hoeft dat bij het andere kind volstrekt niet zo te zijn omdat er andere onderliggende redenen zijn. Je schrijft dat je iets zoekt om je kind rustiger te maken, zonder verder aan te geven wat je daarmee bedoelde en hoe die onrust veroorzaakt wordt. Vandaar mijn vraag om verdere informatie, omdat ik dan kan vergelijken met de situaties waarin mijn kinderen homeopatische middelen hebben gehad. Ook dan is er overigens sprake van ‘wisselend succes’. Helaas kies je voor een gepikeerde insteek ‘ik roep niet zomaar iets’ en kan ik verder niet met je meedenken. Succes dan maar!

Groetjes,

Anja1

• martine66

Ons kindje heeft veel last van ‘stress’: kan overdag geen rust vinden en loopt altijd met gebalde vuistjes. Het inslapen is ook een groot probleem. Homeopatische middelen -verkregen via een homeopatisch arts- brengen nu sinds een paar weken zeker verlichting. Kindje kan zich beter ontspannen en dat helpt bij het inslapen.