Voor Chinese en Poolse kinderen.
Ter aanvulling:
OPROEP
11-02-2013: We zijn dringend op zoek naar ouders die open staan voor adoptie van kinderen uit Polen.
Ook op dit moment zijn er verschillende kinderen voor wie we momenteel geen ouders hebben, waaronder een jonge tweeling.
Ook voor China zoeken we ouders voor kinderen die dringend op een “thuis” wachten.
Zo zijn er kinderen met een schisis, maar ook kinderen met een afwijking aan vingers en tenen, een jonge tweeling, een albinokindje etc. Kortom kinderen die hopen op een eigen papa en mama.
Ik heb naar K&T gebeld. Er werd eerst 4 keer niet opgenomen en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, bleek dat er helemaal geen jonge tweeling was. Deze komen zelden voor zeiden ze. Ze moest zelf het bericht nakijken op de website. Ik vind dit eigenlijk geen goede informatie voorziening, nu lijkt het net alsof er een tweeling op ouders wacht. Wij krijgen een BT voor een sibling maar ik vraag me af of dit zin heeft voor een procedure in China.
Ik erger me ook een beetje aan het taalgebruik… ‘eigen papa en mama’…
Er staat toch duidelijk dat er ouders gezocht worden voor een jonge tweeling uit Polen? En niet uit China? Over China staat er dat er meerdere kinderen wachten op ouders. En dat klopt ook. Allemaal kinderen met één of meerdere SN's. Siblings uit China komen bijna niet voor. China accepteert wel dat je meerdere kinderen tegelijk adopteert (en dat hoeft dan ook geen sociale sibling te zijn) maar Nederland staat dit niet toe. Hier moet tussen iedere adoptie minimaal één jaar zitten. Het komt regelmatig voor dat Amerikanen twee kinderen tegelijk adopteren, meestal uit verschillende weeshuizen/provincies.
Meta
Er staat ook bij China jonge tweeling:
Ook voor China zoeken we ouders voor kinderen die dringend op een “thuis” wachten.
Zo zijn er kinderen met een schisis, maar ook kinderen met een afwijking aan vingers en tenen, een jonge tweeling, een albinokindje etc. Kortom kinderen die hopen op een eigen papa en mama.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?