Hallo allemaal,

Ik merk dat er verschillende oproepjes worden gedaan naar elkaar om info over Nicaragua en adoptie.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook geen ervaringsverhalen kan vinden op internet zoals er over andere landen wel veel verhalen staan van adoptie dagboeken etc. Ik denk dat dit te maken heeft dat Nicaragua een nieuw adoptieland is. Of heb ik het helemaal mis?

Ik heb een facebook aangemaakt waar ik iedereen wil uitnodigen om lid te worden als je Nicaragua als adoptieland hebt. Het maakt natuurlijk niet uit of je nog maar net met dit land of adoptieplannen bent begonnen of al ver in de procedure zit of dat je misschien al je kindje thuis hebt!

Wat ik belangrijk vind is dat we met elkaar info en ervaringen kunnen uitwisselen zonder dat de hele wereld WWW op internet mee kan lezen. Ik wil deze facebook dan ook gesloten houden en alleen toegankelijk voor degene die zich ‘'als vriend’' serieus aanmelden. Daarom mocht je merken dat er dingen op de face book te lezen of te zien zijn laat het dan weten want ik ben ook niet zo'n super goeie face booker! :-)

https://www.facebook.com/nicaragua.dromenwordenwaar.1

Hopelijk allemaal tot ziens!

Groetjes Felicia