For the record: ik ben ook niet verbaasd dat er meegelezen wordt hoor, dat zou raar zijn! Het leek me alleen handig even te vermelden.
Het is inderdaad lang niet altijd (alleen) een kwestie van ‘willen’
Er zijn altijd meerdere redenen waarom deze kinderen niet geadopteerd worden, niet aan alle redenen valt makkelijk wat te doen zoals bijv de eisen uit het land waar het kind vandaan komt. Maar het zou bijv wel makkelijker gemaakt moeten kunnen worden om te switchen van vergunninghouder of land zonder dat je daar bijv financieel door in de problemen komt, vooral wanneer het in het belang van een kind is.
Sorry maar ik vind het altijd een beetje ergerlijk dat er zoveel mensen reageren met: dit kindje is bij ons zo welkom , maar ja…..
Als je voldoet aan de eisen van China en je staat op de wachtlijst bij een ander land, ben je vrij om te reageren. Dat hebben wij destijds ook gedaan bij kind en toekomst. Ze hopen op ouders met de papieren in China, maar soms blijven de kindjes gewoon over. Triest maar waar. Op deze manier hebben wij de overstap gemaakt. En ja, dat kost iets extra geld en een hoop extra tijd, maar het is financieel echt wel te doen. Want het is een druppeltje in vergelijking met de totale kosten.
Dus klim in je pen, pak de telefoon en reageer!
Succes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?