uit persoonlijke ervaring, weet ik dat de opleiding minder streng telt indien je een special focus kindje wilt adopteren. Hangt er wel vanaf hoe het in gezinsrapport komt te staan. Ik zou daarvoor zeker contact opnemen met een VGH
Hi,
Ik heb begrepen dat bij China niet. vergunninghouders bepalen dat een dossier moet worden getrokken en weer opnieuw moet worden ingediend, maar dat een regel van de Chinese instantie is.
Juist omdat er meer vergunninghouders in China werken lijkt dit dus een regel van vergunninghouders of het ministerie, maar dat is niet zo. Het is een belachelijke regel van China.
Groet
Ik weet ook dat het verschilt hoe vergunninghouders dit lezen en dus indienen. Waar de ene het wel aandurft, durft de andere dat niet. Ik heb dit ervaren bij mijn nicht: bij de ene afgewezen, maar nu via een ander een prachtig kindje uit China geadopteerd en er was geen enkel probleem. Dus laat je goed voorlichten!!
Stuur maar privebericht als je meer wil weten :-).
Dag Elfje,
Ik citeer jou niet specifiek - er waren meer mensen die in die trant reageerden namelijk. Heb er expliciet bijgeschreven dat ik niet begrijp waarom mensen die VOLDOEN aan de criteria voor China, drie jaar geleden bij een ander land terecht zijn gekomen. Jullie voldeden kennelijk niet aan die eisen, en inderdaad, daar heb ik geen idee van.
Misschien eerst goed lezen voordat je het op jezelf betrekt?
Met dank.
Groet,
Anja
Elfje, het was helemaal niet bedoeld als letterlijk citaat… het waren meer een soort samenvattingen van dingen die ik had gelezen. Neem het niet zo letterlijk. Bovendien staat er nadrukkelijk bij dat ik NIET doelde op mensen die niet voor adoptie in China in aanmerking komen - dus je hebt het niet goed gelezen volgens mij. Maar als ik je - onbedoeld, niet expres - heb beledigd, mijn excuses!
Groetjes,
Anja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?