Oproep website Wereldkinderen

• Tineke.ad

Gelezen op de website van Wereldkinderen:

Oproep voor een kind met special needs uit China (05-04-2013) Het CCCWA heeft een kind via de Special Focusprocedure individueel aan ons toegewezen. Wij willen graag proberen via een oproep een gezin voor dit kind te vinden:

Het kind is geboren in februari 2011. Het gaat om een kind waarvan het geslacht onduidelijk is. Uit de chromosomen test is 46xy gebleken, maar er zijn geen testikels gevonden. Van de buitenkant lijkt het geslachtsorgaan van dit kind vrouwelijk. Het kind houdt ervan om met speelgoed en andere kinderen te spelen en kan een aantal woordjes zeggen. De recente informatie geeft aan dat dit kind zich leeftijdsadequaat ontwikkelt.

Wij zijn op zoek naar ouders die het aankunnen om een kind met een dergelijk complex probleem op te voeden. Dit moet tevens in uw raadsrapport naar voren komen. Denkt u dat u dit kind wilt en kunt opnemen, dan kunt u per e-mail reageren.

• tamara.g

Kan iemand mij vertellen waar ik meer informatie over deze achtergrond kan verkrijgen? ik bedoel dan niet de medische informatie, daarover zijn we inmiddels goed op de hoogte. Ik ben meer benieuwd naar ervaringsverhalen.

Wij hebben volgende week het laatste gesprek bij de Raad en willen heel graag een kindje in ons gezin opnemen dat nergens anders te plaatsen is. De achtergrond van dit kindje spreekt ons erg aan. Het zal heel pittig zijn, zeker ook als het kindje wat ouder wordt. Daarom heel graag ervaringsverhalen!

• Benthe10

In het adoptiemagazine van maart dit jaar staat een artikel en ervaringsverhaal over deze SN.

• Proudmom

Hallo

Je zou lid kunnen worden van de special needs adoptie yahoo group. Hier zijn ervaringsdeskundigen.

Groetjes van een mama van 2 Chinese SN kanjers.

• amarilla

Je kunt je ook wat verder inlezen op www.dsdnederland.nl, de belangenvereniging voor mensen met een DSD