Zhenyuan, Guizhou - belangrijk - kinderen gezocht

• metameulenbelt

Dit bericht mag overal naartoe geforward worden. Er is informatie bekend over geboorteouders van twee kinderen uit deze plaats. De ouders weten dat de kinderen naar het buitenland geadopteerd zijn, ze weten dat ze niet terug zullen komen, maar willen graag weten of ze gezond en gelukkig zijn, waar ze wonen, en waar ze van houden. Er is een redelijke kans dat de ouders van deze kinderen in Nederland of België wonen.

Meta Meulenbelt

Originele tekst:

I am looking for the adoptive parents of Gu Cheng Qian, girl, whose finding ad says she was born on April 16, 2004 and found on June 8, 2004 at the home of Mr. Lu Xiande, Tianxi Village, Jiaoxi town, Zhenyuan county, Guizhou province. The other child is Gu Cheng Wen, girl, born May 13, 2004 and found June 3, 2004 at the home of Mr. Li Daiwu, Chexi village, Jiaoxi town, Zhenyuan county, Guizhou province. Both children were probably adopted sometime in 2006-2007.

If anyone has any information about the whereabouts of these girls or questions about these girls, please E-mail me at:

wrmailman @ yahoo.com (omit spaces before and after “@”)

Any and all help would be greatly appreciated.

• metameulenbelt

Wil je liever eerst in contact komen met mij, stuur me dan een mailbericht: meta@ahov.nl

Ik kan je dan uitleggen hoe één en ander in elkaar steekt.

Groet,

Meta

• MCP

Dag Meta,

Persoonlijk lijkt het mij iets meer integer als je alleen de naam van de kinderen vermeld en vraagt of eventuele ouders contact met je opnemen. Ik vind dat er nu heel erg veel persoonlijke info op het prikbord staat. Daar zou ik niet blij mee zijn als het een kind van mij betrof…..eigenlijk.

• metameulenbelt

Hallo MCP,

Ik had het originele bericht al enorm ingekort, en de heel persoonlijke informatie eruit gehaald. Maar, ik heb het bericht nu aangepast en alleen de informatie nodig voor identificatie laten staan.

Groetjes,

Meta