Verschillende kamers Radisson Beijing

• Jasmijn05

Hallo,

Wie zou mij iets kunnen vertellen over de verschillende kamers in het hotel waar Wereldkinderen gebruik van maakt: het Radisson?

Wij zijn er al een keer geweest om onze oudste op te halen, maar zijn erg benieuwd hoe de ervaringen zijn als je er met 2 kinderen verblijft. Voor welk kamertype kies je?

Of mag je ook met 2 kinderen op de standaart kamer?

Ik hoor het graag!

Jasmijn

• china345

Wij hebben in 1 standaard kamer gezeten met 2 kinderen, weliswaar niet in het Radisson SAS, die zat toen vol. Voor onze oudste moesten we bijbetalen voor ontbijt en er kwam voor hem een opklapbed, die we niet gebruikte, omdat we met z'n allen prima in de 2 grote bedden pasten. De jongste had een ledikantje. In Chinese hotels is overigens een regel dat je voor een kind betaalt vanaf een bepaalde lengte (of leeftijd). Zit je kind onder die grens is het de moeite om dit aan te geven. Die regels zullen ongetwijfeld per hotel verschillen. Misschien is er op de WK wachtlijst iemand die er nog wat meer over kan vertellen?

• Omfie

Hoi,

Wij hebben vorig jaar februari eerst in een standaardkamer verbleven (voordat we naar de provincie doorreisden) en na terugkomst uit de provincie in een Royal Club room.

Wij hebben er dus met z'n drieën gezeten en wij vonden deze laatste kamer zeker de moeite waard voor 3 personen. Vooral omdat ons zoontje net 15 maanden was en dus een beetje de ruimte moest hebben om te kruipen, lopen en spelen. Je zit per slot van rekening erg veel op je kamer en wil ook een beetje ruimte.

Voordeel van die Royal Club kamers is dat je gratis toegang hebt tot de Royal Club op de bovenste etage. Hier kun je de hele dag gratis eten, drinken en hapjes. Wij hebben er heel wat tijd doorgebracht met onze reisgenoten. De kinderen konden er lekker spelen en wij konden samen iets drinken en toch bij de kinderen blijven.

Je mag me altijd een privé-berichtje sturen voor eventueel wat foto's.

Ik weet overigens van onze reisgenoten dat er ook nog grotere kamers waren met eigen keukentje en aparte slaapkamer.

• Pienemien

Twee maal verbleven in het Radisson. De standaard kamer kan echt klein uitvallen. In 2007 hadden we voordat we naar de provincie gingen een ruime kamer met een groot bed. Na terugkomst uit de provincie kregen we een soort businesskamer met glazen bureau en echt klein. Het kinderbedje kon er nog net bij. We hebben een andere kamer gevraagd en gekregen.

In 2010 hebben we twee weken in het Radisson gezeten met twee kinderen, 3 en 4 jaar oud. We hebben toen de junior suite (Royal Club) geboekt, woonkamer en slaapkamer (beide prima, maar niet heel ruim), ruime badkamer en klein keukentje. Dat was heel fijn met twee kinderen. Het bed van onze 4-jarige stond wel in de woonkamer, want in de slaapkamer kon er behalve het kinderbedje geen extra bed bij. Later bleek dat er nogal wat verschil is tussen de kamers. Er zijn ook hele ruime junior suites.

Ik meen me te herinneren dat je wel een standaard kamer mag boeken met twee kinderen, maar dat Wereldkinderen dat niet aanraadt.