Ik heb even na moeten denken of ik nou wel of niet zou reageren maar ben toch uit de tent gelokt, als eerste weet ik dat adoptie echt niet zalig makend is , ik weet dat het vaak genoeg mis gaat en , er daadwerkelijk problemen bij komen kijken.
Kinderen bv uit huis geplaatst , hechtingsstoornis, en ga zo maar door , maar er zijn ook zat gevallen dat het wel goed gaat .
Nu punt twee ik ben nu 37 en ik heb genoeg vrienden van vroeger af zien glijden met drugs en weet ik wel niet allemaal , en die waren niet geadopteerd .
Het blijft koffie dik kijken , ook kinderen met biologische ouders kunnen van het pad afraken , en psychische stoornissen ontwikkelen.
Ik heb ook deze documentaire gezien , en vind dat het allemaal moeilijk te beoordelen is , wat voor oordeel kan je nu eigelijk echt hebben na een uurtje opnamen?
Vreselijk dat die ouders dachten dat ze dood gingen wat dus niet is gebeurd , ik weet wel dat hiv 5 jaar geleden lang nog niet zo goed te behandelen was als nu , wie weet wat die dokter dacht , en daarom heeft gezegd dat ze binnen 5 jaar dood zouden zijn, dit is speculatie , wat betreft de adoptie moeder heeft waarschijnlijk gedaan wat ze kon ik zelf vond er behoorlijk koeltjes… maar ook dat is maar een menning die ik basseer op 1 uur tv.
Ik vond het behoorlijk afstanderlijk hoe ze haar adoptiedochter behandelde ikzelf zou dat niet zo doen , maar ja dat zeg ik ik ben een leek.
Zelf ken ik 2 adoptie kinderen die nu eind puber zijn allebei uit ethiopie , ze doen het allebei geweldig , de ouders kunnen niks bespeuren van problemen of psychiatrisch ziektebeeld wat dan ook wat hier boven word aangegeven door talina, ze doen het goed op school genoeg vriendjes ze sporten , zijn heel erg sociaal.
Wat ik eigelijk wil zeggen dat ik niet geloof dat adoptie is verdoemd om te mislukken , dat kan ook gebeuren bij een bio kind.