21 oktober eerste adoptiebijeenkomst, wie nog meer?

• mimi1981

Op 21 oktober hebben wij onze eerste bijeenkomst…ben benieuwd of hier meer mensen actief zijn die ook dan de eerste bijeenkomst hebben :)

• patries79

hoi,

wij zijn er ook bij! Onze 1ste info bijeenkomst….spannend!

• mimi1981

ja komende maandag….spannend he :D Heb er zon zin in…geen idee wat we kunnen verwachten eigenlijk…

• patries79

jaaaa zeer spannend! Ben benieuwd met hoeveel mensen we eigenlijk zijn en wat er allemaal op zon 1ste bijeenkomst wordt besproken. En dan volgend jaar aug de volgende verplichte

bijeenkomsten, ben jij al veel informatie aan het verzamelen?

• mimi1981

O jij weet al dat het augustus wordt?? Hoe kom je aan die info? Ik heb wel eens gehoord dat er een tweedeling is tussen mensen die voor een eerste kindje gaan en mensen met (bio) kindjes..wij horen bij die laatste categorie, jullie?

Ik ben vooral ervaringen aan het verzamelen…dat soort dingen…en zoveel blogs gelezen…info van vergunninghouders etc.

Las in het China draadje dat jullie binnenkort gaan trouwen…wij ook! :) (ook deels voor de adoptie)

• patries79

hey mini1981

las op de site van de adoptie stichting over de geplande bijeenkomsten voor volgend jaar, en onderaan staat de bka nummers die nog niet ingevuld is dus neem ik aan dat we daar bij horen

van aug tot okt…..zodoende dacht ik dat!! wij hebben geen kinderen en ik zelf ben ook flink aan lezen en blogs ect ect. Ja wij trouwen volgende week vrijdag (wij ook deels voor adoptie:-)

• mimi1981

Alvast een hele fijne trouwdag gewenst!! Wanneer hebben jullie de formulieren ingeleverd? wij half juni meen ik…(weet ik zo niet uit mijn hoofd) vond het best wel lang duren, juist omdat ze zeiden dat je ‘direct’ de eerste meeting zou hebben…

• patries79

Dank je…. Wij hebben op 1 juni de papieren opgestuurd. En wij gaan er gewoon vanuit dat de verplichte bijeenkomsten volgend jaar augustus zijn:-)

• mimi1981

Ik hou er zelf wel rekening mee dat de vakantie overgeslagen zal worden (net als met deze meeting) en we pas herfst volgend jaar de bijeenkomsten zullen hebben…Gaan jullie nog van land wisselen indien China vasthoudt aan die 5j getrouwd eis? Wij twijfelen nog flink tussen landen…maar China is zeker 1 van de kanshebbers…

• patries79

Wij willen kijken hoever we kunnen worden bemiddeld voor China buiten de huwelijkseis om, Taiwan en Tailand zitten we aan te denken!