Op 21 oktober hebben wij onze eerste bijeenkomst…ben benieuwd of hier meer mensen actief zijn die ook dan de eerste bijeenkomst hebben
O jij weet al dat het augustus wordt?? Hoe kom je aan die info? Ik heb wel eens gehoord dat er een tweedeling is tussen mensen die voor een eerste kindje gaan en mensen met (bio) kindjes..wij horen bij die laatste categorie, jullie?
Ik ben vooral ervaringen aan het verzamelen…dat soort dingen…en zoveel blogs gelezen…info van vergunninghouders etc.
Las in het China draadje dat jullie binnenkort gaan trouwen…wij ook! (ook deels voor de adoptie)
hey mini1981
las op de site van de adoptie stichting over de geplande bijeenkomsten voor volgend jaar, en onderaan staat de bka nummers die nog niet ingevuld is dus neem ik aan dat we daar bij horen
van aug tot okt…..zodoende dacht ik dat!! wij hebben geen kinderen en ik zelf ben ook flink aan lezen en blogs ect ect. Ja wij trouwen volgende week vrijdag (wij ook deels voor adoptie:-)
Ik hou er zelf wel rekening mee dat de vakantie overgeslagen zal worden (net als met deze meeting) en we pas herfst volgend jaar de bijeenkomsten zullen hebben…Gaan jullie nog van land wisselen indien China vasthoudt aan die 5j getrouwd eis? Wij twijfelen nog flink tussen landen…maar China is zeker 1 van de kanshebbers…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?