Waar blijven de nsn voorstellen China

• Dutchmomtobe

Hoi,

Op zich raar dat ik dit onderwerp aanzwengel want ik heb zelf twee special need kinderen maar toch ben ik benieuwd of er nog mensen wachten op een nsn kind uit China en of het klopt dat dat kanaal nu toch echt gesloten lijkt. Al jaren bouwen ze het aantal kinderen dat gematcht wordt af per maand. Maar nu zijn er al 3 maanden geen voorstellen voorbij gekomen. Zou het dan nu toch eindelijk gestopt zijn??

Gr

Hanneke

• pat

hoi,

Volgens ons eerste bijeenkomst van een paar weken geleden, komen er nog jaarlijks 47 procent uit Azie en voornamelijk uit China. Mag ik vragen waar je dat precies hebt gelezen dat er al 3 maanden geen voorstellen voorbij komen? kan ik dat zelf ook eens in de gaten houden namelijk.

• K

Hoi Pat,

Die 47 procent zullen waarschijnlijk voor het allergrootste deel bestaan uit Special Needs voorstellen. De vraag was of er ook nog kindjes zonder SN worden voorgesteld. Zelf geen idee trouwens…helemaal niet thuis in de china procedure.

groetjes K

• Dutchmomtobe

Hoi Pat,

ik lees inmiddels al 10 jaar de Rumor Queen (RQ).

ook al hebben we sinds die tijd 2 (bijna 3) sn procedures achter de rug vond ik het toch interessant om bij te houden hoe het ging met het nsn kanaal.

ik zie daar al 3 maanden geen voorstellen meer. dus vandaar.

doeg

Hanneke

• Janmar

bij Meiling zijn de laatste NSN voorstellen in september gedaan. Het NSN matchen is nog niet gestopt, maar neemt de wachttijd wel toe.

• Eli1

De laatste voorstellen zijn gedaan rond 18 oktober; voor mensen met een LID tot en met 14-11-2006.

Dit is te lezen op het Forum van Rumor Queen.

De weblog van Rumor Queen is al sinds 23/9 niet meer ge-update en ze heeft dus deze ronde voorstellen gemist!

Er wordt druk gespeculeerd over waar ze gebleven is en of alles wel goed met haar is…..

Maar de NSN voorstellen gaan dus gewoon door, zij het wel erg langzaam.

Voor al degenen die nog nieuw in het proces zijn en zich afvragen waar dit over gaat; zie www.chinaadopttalk.com. De meest informatieve en tot voor kort ook zeer actuele site over adoptie uit China.

groet!