Adoptie Portugal 2013

  • Hema2013

    Hoi allemaal,

    Zijn er mensen met adoptie- ervaring met adoptiekinderen uit Portugal?

    Wij zijn wel benieuwd!

    Wie kan ons vertellen met welk kindertehuis/organisatie jullie te maken hebben gehad behalve de vh?

    Maar ook over de procedure destijds..

    Verder alles wat je er maar kwijt over wilt..

    hartelijke groet,

    He & Ma 2013

  • mimi1981

    Portugal is pas een maand of misschien 2 officieel geopend…dus denk dat je er nog geen ervaringsverhalen zijn…

    Zag wel 3 oproepen…voor kindertjes….een tweeling van ondertussen 8…een jongen van (bijna) 8 en een jongetje van 4,5…

    Ben

  • Hema2013

    Hoi Mimi,

    Dat weet ik, maar ik weet ook dat Portugal in het verleden ook een adoptieland is geweest.

    Ik heb al met een moeder gesproken die ook kinderen uit Portugal heeft geadopteerd…misschien zijn er meer…zelfs al zijn de kinderen ouder.

    In ieder geval bedankt!

    groetjes

  • mimi1981

    o echt? dat wist ik niet…ik ben zelf ook wel erg nieuwsgierig naar portugal….maar verwacht dat het nog wel even duurt voor er wat nieuwe ervaringsverhalen komen…ben wel benieuwd of er nog mensen gereageerd hebben op die oproepjes…

  • Hema2013

    Zijn er nog mensen die onlangs een procedure via de NAS zijn gestart voor Portugal?

    Verneem graag van je. Privébericht mag ook.

  • mimi1981

    ik las vandaag dat het eerste meisje uit portugal vandaag is aangekomen….Lara….ben erg benieuwd of iemand meer weet…ook over die andere 4 kindjes…

  • Hema2013

    Hey Mimi

    Nou dat wist ik niet…goed te horen!

    Ik wist al dat er dossiers naar Portugal zijn gegaan, maar dit is best snel.

    Stond het op FB of op de site van de NAS?

    Ben wel benieuwd..

    Groetjes!

  • mimi1981

    Het was zon standaard berichtje van NAS op facebook…

    Portugal: welkom thuis zaterdag Lara! Je bent het eerste kindje dat via de NAS uit Portugal thuis komt en daarmee voor ons een klein beetje extra speciaal. We wensen je heel erg veel geluk toe samen met je papa en mama en hopen dat jij je hier snel thuis zult voelen.

    Verder geen info dus…

  • Hema2013

    Een tijdje terug heb ik een berichtje gepost over ervaringen met Portugal…

    Er zullen inmiddels vast ook ouders zijn die hun kindje hebben opgehaald uit Portugal. Mijn felicitaties!! Veel Geluk samen!!

    Wie o wie wil daar iets over delen? Hoe was de reis?

    Hoe gaat het met je kindje?

    Er wordt gesteld dat kinderen uit Portugal heftige SN's hebben, maar hoe ervaren jullie dit?

    Is er iemand die hier wat meer over kan delen?

    Ik weet dat elke situatie anders is hoor. Dus ik ben dankbaar met alle info vers van de pers!

    Gr. Mar

  • mimi1981

    iemand die ondertussen zijn/haar verhaal over portugal kwijt wil….ben erg benieuwd…