Wellicht zijn er meer mensen die weleens in de Bijbel op zoek zijn naar het onderwerp adoptie. Adoptie is een bijbels principe, zelfs Mozes werd geadopteerd!
Voor je nieuwsbrief of om iemand te bemoedigen..of om het zelf eens door te lezen. Hierbij een aantal teksten.. ter inspiratie.
Markus 9: 37 ‘Wie in mijn naam één zo’n kind bij zich opneemt, neemt mij op; en wie mij opneemt, neemt niet mij op, maar hem die mij gezonden heeft.’ (nbv via biblija)
En dan nog een paar uit onze nieuwsbrief: :-)
Mattheüs 18:5 En wie in mijn naam één zo’n kind bij zich opneemt, neemt mij op. (nbv via biblija)
Johannes 1:12 Wie hem wel ontvingen en in zijn naam geloven, heeft hij het voorrecht gegeven om kinderen van God te worden. (God heeft ons ook geadopteerd, dus een bijbels principe) (nbv via biblija)
Jakobus 1:27 Voor God, de Vader, is alleen dit reine, zuivere godsdienst: weduwen en wezen bijstaan in hun nood, en je in acht nemen voor de wereld en onberispelijk blijven. (nbv via biblija)
Psalm 68:6 vader van wezen, beschermer van weduwen, God in zijn heilig verblijf.7 God geeft eenzamen een thuis en gevangenen vrijheid en voorspoed. Maar opstandigen zullen wonen op dorre grond.