Beste mensen,
Ik ben nieuw hier, maar wil graag via deze weg gebruik maken om het prentenboek “Mijn Hartje” bij jullie onder de aandacht te brengen. Ik heb het boekje geschreven voor kinderen die te maken hebben met adoptie of pleegzorg. Het boekje is geschreven en geïllustreerd vanuit een systemische visie. De adoptie driehoek staat hierbij centraal. Er zijn een aantal prachtige boekjes geschreven over het onderwerp adoptie, ik hoop dat dit boek een fijne aanvulling zal zijn.
Naast het prentenboek is dit boek ook een werkboek, waarin het kind samen met zijn ouders zijn of haar verhaal kan vertellen dmv allerlei creatieve vormen. Naast mijn werk als schrijfster ben ik psychomotore kindertherapeut met een expertise op het gebied van adoptie en pleegzorg. In het boek heb ik mijn eigen ervaringen samen genomen met de ervaringen als therapeut in mijn praktijk. Ik zelf ben in 1976 geadopteerd en ben momenteel al een aantal jaren verbonden als pleegouder aan een voorziening van pleegzorg.
Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het boekje vinden en ik hoop dat jullie de weg naar mij weten te vinden met vragen of andere aanvullingen. Ik sta open voor een persoonlijk contact.
Hartelijke groet, Lotte Vodegel www.boekjemijnhartje.nl