Zoekende biologische moeder

  • rienekehovenier@gmail.com

    Hoi,

    Ik weet absoluut niet of ik in dit algemene bericht iets bereik maar je weet maar nooit. Ik ben op zoek naar geadopteerde kinderen uit Indonesië die geboren zijn in Jombang en waarvan de adoptie door stichting Emanuell is geregeld. Deze stichting werd geleid door mevrouw en meneer Halim uit Jakarta. Wellicht zijn er mensen die mij meer kunnen vertellen over deze stichting. Tot op heden kan ik er namelijk niet iets over terug vinden. Helaas kan ik deze informatie niet meer bij mijn (adoptie) ouders opvragen aangezien zij tot mijn spijt beide zijn overleden. Naar wat ik heb vernomen is het echtpaar Halim overleden en zijn hun beide dochters geëmigreerd naar Amerika.

    Mijn naam is Rieneke Hovenier, 35 jaar. Mijn biologische naam is Lieke en ben (dat wat er op de achterkant van mijn baby foto staat) geboren in Jombang. Op mijn "paspoort staat dan wel weer Nganjuk. In september 1980 ben ik naar Nederland gekomen.

    Is er iemand die mij een stukje op weg kan helpen?

    Groet,

    Rieneke Hovenier

  • Mirjam1

    Hoi Rieneke,

    Ik raad je aan contact op te nemen met https://fiom.nl/afstammingsvragen/zoeken-naar-familie/geadopteerd-en-op-zoek/zoeken-het-buitenland, tel: 088 126 49 99.

    toitoitoi

  • rienekehovenier@gmail.com

    Hoi Mirjam,

    Ik heb daar ook een afspraak staan :-). Maar wellicht dat iemand zoiets uit het blote hoofd wist te vertellen.

    Dank voor je reactie!

    Groetjes!