Inloopavond voor zoekenden naar familie

• Je bent geadopteerd,

• je bent bij je moeder opgegroeid en weet eigenlijk niet wie je biologische vader is,

• je weet dat er ergens nog een (half)broer of (half) zus moet zijn,

• je bent verwekt middels een donor.

Je piekert, zal ik zoeken naar familie of je bent al op zoek naar je familie, bv. met hulp van St. Ambulante Fiom, de Raad voor de Kinderbescherming of met Spoorloos. Dit zoeken roept vragen op, brengt spanning en onzekerheid met zich mee.

Inloopavond: Voor iedereen die een zoekactie gestart is, of dit overweegt, naar familieleden, en wie met professionele begeleiding en samen met andere zoekenden van gedachten wil wisselen:

• Denkt die ander wel eens aan mij?

• Ik wil een brief schrijven aan mijn biologische moeder, maar hoe begin ik?

• Stel dat de ander contact afwijst?

• Ik ga mijn familielid binnenkort ontmoeten, hoe bereid ik me voor?

• Waarom duurt het zo lang?

De Inloopavond voor zoekenden naar familie is doorlopend, uitgezonderd de vakantieperiodes, het gehele jaar, elke 2 weken op de maandagavond van 19.30u tot 21.00u.

Na aanmelding en betaling van €100,- ontvang je een “4 rittenkaart” waarmee je kunt komen wanneer jij daar behoefte aan hebt. Wanneer je na deze 4 maal wilt blijven komen, kun je een nieuwe “rittenkaart” vragen.

Locatie en Contact.

Zorg en Co

Parallelweg 42

6221 BD Maastricht

www.simonehoogeveenhulpverlening.nl info@simonehoogeveenhulpverlening.nl 06- 3636.6759

Ik heb 11 jaar gewerkt bij de Fiom, heb daarmee ruime kennis en ervaring opgedaan in afstammingsvragen, adoptievragen en (begeleiding bij) zoeken.

Ik ben Fiom gecertificeerd.