adoptie naast 2 eigen kinderen

  • Bar

    Hoi esther,

    Ik ben zelf ook bezig om een kindje te kunnen adopteren. Heb zelf een zoontje wil graag met de vader van mijn kind het tweede kindje adopteren. Ben erg benieuwd hoe ver jullie zijn en hoe jullie “eigen” kinderen er op hebben gereageerd. Vrienden van ons hebben ook twee kindjes en willen graag de derde adopteren. Kan je me vertellen hoe alles ging en gaat?

    Veel dank.

    (en ik vind alle agressieve reacties wel ver gaan, het ligt niet aan biologische ouders dat de wachttijden zo lang zijn. Dus laat je niet kisten!!!)

    Gr. Barbara

  • monique

    We zijn er eerlijk gezegd niet aan toe gekomen: Ik ben inmiddels zwanger van ons derde kind.

    Ik wens iedereen heel veel suxes met de adoptie procedure en hoop dat jullie heel gelukkig worden.

    Omdat zwangerschappen bij ons niet zo soepel verlopen, blijft het bij ons ook afwachten of het allemaal wel lukt. Maar tot nu toe gaat het redelijk.

    Ik denk dat we pas opgelucht adem kunnen halen, wanneer we ons kindje in onze armen houden, en zien dat alles gezond er uit ziet.

    Ik ben misschien wel een beetje overhaast aan het eerste bericht begonnen, maar ik was wel degelijk nieuwsgierig hoe alles in elkaar steekt.

    Heel veel succes en sterkte in moeilijke tijden.

    Monique