Ik snap je wijze van reageren naar mij in deze niet zo goed.
Mijn aanhef begint heel duidelijk met: “Ik wil niet tegen het zere been schoppen (..)” gevolgd met “maar er zijn mijn inziens (..)”
Ik heb heel goed nagedacht met wat en hoe ik dit opgeschreven heb.
Jij geeft aan wat jij belangrijk vindt, ik geef aan wat ik belangrijk vind ten aanzien van de -aankomende- ingrijpende ziekenfonds maatregelen.
Waarmee absoluut niet is gezegd dat ik ook maar iets bepaal.
Zoals jezelf al aangeeft: ieder mens heeft zijn/haar eigen zorgen en anderen vinden andere zaken weer belangrijk(er). Het lijkt me dat iedereen deze dan ook op een nette manier tot uiting mag brengen Zonder aanziens des persoon en op een correcte wijze heb ik zo'n algemene reaktie geschreven welke betrekking heeft op de ziekenfondsmaatregelen.
Je beschuldigende vinger als zou ik ondoordacht en - proef ik uit je schrijven - zelfs beledigend naar jou persoonlijk gereageerd hebben vind ik derhalve dan ook onterecht.
Overigens, ik denk dat de kans op lotgenoten en daarmee wellicht ook het krijgen van meer en betere gerichtere reakties op je oproep bij Freya groter is. Daar tref je vooral veel leden aan die nog bezig zijn met, of plannen hebben om middels IVF proberen een kind te krijgen.
De ouder(s) op dit forum hebben veelal het ivf station al gepasseerd en bevinden zich in het adoptietraject. Waarbij weer andere kwesties als belangrijk worden beschouwd.
(en nu maar hopen dat dit goedbedoelde advies niet als negatief wordt opgevat!)
Vriendelijke groet,
Triangle