Hoi Eli,
ik heb geen ervaring met K&T, kan daar dus ook niet over oordelen.
Bij onze eerste procedure was K&T echt sneller;
wij stonden bijna overal voor open en hebben uiteindelijk 12 maanden gewacht op een voorstel (waarvan 9 maanden omdat de wachtlijst gesloten werd op het moment dat ons rapport verzonden werd naar Meiling) we werden links en rechtsom ingehaald door ouders bij K&T, zeker ook doordat de tijd tussen verschillende intakes gewoon extra tijd innam…
Nu zie ik ook echt andere dingen; ouders die een bijna gelijk voorstel als ons kregen die bij K&T bijna een jaar moesten wachten op dat voorstel en wij gewoon niet…
Qua hotel nu weet ik het niet; wij hadden twee keer de proef; beide keren is Meiling maar één reis naar dit hotel geweest; eerste keer snapten we prima waarom, alhoewel we het best voldoende vonden, tweede keer was de incheck echt dramatisch (en daar kun je dan als ouders 's avonds laat echt niks mee, dat is zeer frustrerend) maar het hotel verder gewoon echt goed; hebben we ons prima vermaakt.
Wat ik beide keren als echt belangrijk heb ervaren is de ruimte om het hotel; de laatste keer hadden we een uitgebreid park, veel wandelruimte en 3 speeltuintjes tegen het hotel aan. Daarnaast supermarkt om de hoek met nederlandse producten en een heerlijk zwembad. Geweldig ontbijt (dat vind ik dus ook echt een pré) en allerlei eetmogelijkheden ind e buurt; inclusief bakkertje;-)
De eerste keer lag het hotel veel centraler (te voet naar de verboden stad enzo), kon je prima in het hotel eten (was nu erg duur) en was de roomservice goed betaalbaar… maar het ontbijt echt matig en de schoonmaak niet het je van het….
oh, en beide hotels waren goed betaalbaar!
Van het hotel waar de vorige reizen naar toe gingen hoorde ik relatief veel opmerkingen (vooral van ouders met al oudere kinderen) of het nog steeds dit hotel is en waarom men dan daar voor kiest; geen idee. Er is een meiling10 groep als je vragen hebt!
gr.