Hallo,
Wij zijn eindelijk in de fase dat we op de wachtlijst staat voor een voorstel. En het gekke is dat wat ik verwacht had als de makkelijkste fase, bijna de moeilijkste blijkt.
Ik ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die dat zo ervaren.
Zijn er op dit moment nog meer mensen die op een voorstel wachten en hoe gaan zij er mee om.
Bij mij gaat het de ene dag heel goed, dan denk ik er wel even aan maar ben er niet heel erg mee bezig. Maar er zijn ook dagen dat ik heel het internet afstruin opzoek naar bevestiging dat we er goed voor staan. En die vind je uiteraard niet. Want het is wachten op een goede match en dat kan 1 jaar duren, maar ook 3, als ie maar komt.
Het gevoel dat je het nu niet meer in de hand hebt is denk ik het lastigst. Je kunt niks meer doen, behalve wachten. En wij zijn nogal doeners:)
Ik mis ook het contact met mensen die precies in hetzelfde schuitje zitten. Want ondanks dat onze omgeving ons heel erg steunt. Is het niet te snappen hoe dit voelt.
Daarom maar even van me af schrijven op het prikbord en kijken of er hier wel mensen zijn die dit herkennen of juist niet. En om te horen hoe zij erin staan.