Wie wachten er ook op een voorstel

• Marrie

Hallo,

Ook wij wachten niet meer opeen voorstel maar hebben dit wel jaren gedaan! Iedereen zegt altijd dat je dat hele wachten vergeet als je je kind eenmaal in je armen hebt. Ze is het wachten absoluut meer dan waard geweest maar die ellendige wachttijd ben ik niet vergeten en dat zal ik ook nooit meer doen. Ik heb gedaan wat je nou net nie moet doen… je vastbijten in de tijd, internet steeds afstruinen, mijn leven in de wacht zetten, in de toekomst leven…Niet handig! Dus… als tip: lekker doorleven, uit eten gaan, op vakantie, even geen kinderen van vrienden en familie om je heen, niet altijd praten en denken aan adoptie en kinderen…

Heel veel sterkte met wachten (het is het waard hoor!)

Marrie

• inge.2

Wij, man, twee zonen van 12 (tweeling) en ik wachten vol ongeduld op 1 of 2 kindjes uit Armenië. Iedere keer als mijn mobiel gaat en ik zie een onbekend nummer gaat mijn hart verschrikkelijk tekeer. Armenië is een nieuw contact dus er is nog weinig over bekend. Wij wachten en gaan door met leven hoe moeilijk dat laatste soms voor mij ook is.

Groetjes, Inge

• kedves

Hoi Inge,

Super spannend inderdaad!

Wij hebben ook nog gesproken over Armenie, maar gekozen voor Hongarije.

Hoe vinden je zoons het dat ze brusjes krijgen?

Is voor hun vast ook spannend en bijzonder.

Zodra je het telefoontje hebt gehad hoop ik het hier te lezen.

Groetjes Kedves

• DB

Hallo kedves,

Zit je ook op een yahoogroup met medeleden die ook allemaal wachten op een voorstel uit dat specifieke land. Daar kun je namelijk heel veel kwijt.

gr DB

• kedves

Nee, die is er niet. 8-)

• metameulenbelt

Er is toch een yahoo groep voor mensen die uit Europa adopteren?

Even zoeken op Yahoo levert deze link op:

http://de.groups.yahoo.com/group/Adoptieuiteuropa/

Groetjes,

Meta

• Simone30

En ja, daar zijn ook mensen te vinden die uit Hongarije hebben geadopteerd, maar ook uit andere Europese landen (dus niet speciefiek, enkel en alleen Hongarije).

• kedves

Daar heb ik me voor proberen aan te melden maar dat lukte niet. Volgens mij wordt die groep niet meer gebruikt. Of ik snap niet hoe het werkt, dat kan ook(:P)

Het is namelijk ook grotendeels in het duits.

Zitten er mensen van dit forum bij deze yahoo groep? Die kunnen me misschien zeggen hoe ik hier op kom.

• Simone30

Hoi,

Ik ben op de group te vinden en zal eens kijken of ik kan uitpuzzelen hoe het ook al weer moet… .Kom ik op terug

• Simone30

Als je naar de group pagina gaat helemaal onderaan, daar staan een aantal e-mail adressen. Ook een :

“ Abonnieren: Adoptieuiteuropa-subscribe@yahoogroups.de”

Volgens mij moet je naar dit adres mailen dat je lid wilt worden. Als het niet lukt of je hebt binnen twee weken geen reactie laat het dan even weten dan probeer ik via de group de moderator te bereiken. Succes en wie weet tot mails.