Rondje Den Haag

• sprokkeltje

Ow dat geeft de burger moed:D

Ik ga met een vriendin van ons, zij hebben toevallig in december het rondje Den Haag gedaan, ze weet de weg al hihi.

Dat ik een andere dag terug moet voor het ophalen, dat wisten we al idd.

Ben benieuwd, vandaag de rechtbank gehad, das ook al een belevenis op zich, niemand kan zeggen dat adoptie geen avontuur is hoor…

• mam2boys

Hoi Sprokkeltje,

Wij gaan binnenkort ook het beruchtje rondje doen. Dank voor jouw vraag en de reacties van de anderen, dat helpt mij ook alvast.

Ik sla maar wat drinken en eten in voor in de rij bij de ambassade :).

Succes! Laat even weten of het allemaal gelukt is!

Groetjes

• sprokkeltje

Ben vandaag geweest, en ik heb het gehaald in 1 keer.

Maar ik had het geluk dat ik bij het min van Justitie de eerste was, en bij min van Buitenlandse zaken ook meteen aan de beurt was.

De tomtom stuurt je vervolgens helemaal verkeerd richting consulaat.

Hij stuurt je allerlei 1 richtingsstraatjes in. Ik raakte helemaal in de stresss.

Heb op een gegeven moment gewoon het stuur omgegooid en een totaal andere richting genomen,

toen ging het dus wel..

sucses, tis best effe hard werken.

• pc

@Sascha21

Ja, ik zou zeker drinken meenemen:-)

Wij stonden er eind november 2010 en toen lag er sneeuw…brrrr.

Ijskoud was het, er was iemand die een thermosfles met thee mee had (had ik wel geld voor over;-))

@Sprokkeltje

Fijn dat je klaar bent, nu nog even ophalen, opsturen en dan kan het wachten beginnen.

Hopelijk gaat het heel snel voor jullie, succes!!

• sprokkeltje

Ja ga het donderdag meteen versturen, dan hebben ze het vrijdag binnen.

Het gaat echt in een sneltreinvaart bij ons, kan het zelf bijna niet bijhouden..

Zal blij zijn als het wachten kan beginnen en ik rust krijg..dan moet ik het wel los laten..

• Alice

jeetje er is dus echt heel veel veranderd, ik kan ook maar beter niet meer reageren op zulke vragen want het is voor ons al te lang geleden.

• HenS

hoi

wij hebben het 3jaar(ongeveer) geleden ook in 1 ochtend gedaan.

We zijn toen zondags gegaan in van der valk hotel in nootdorp geslapen, zondag de route gereden waar alles was, en maandagmorgen alles afgeweest.

Bij de chinese ambassade moesten we 2uur op de papieren wachten, maar het was mooi weer en ze waren alles aan het regelen voor de Top van de wereld die naar den haag zou komen. Dus bekijks genoeg!!!

groetjes HenS

• sprokkeltje

Ik was al heel vroeg bij het min v Justitie. Namelijk half 7::o

Mijn vriendin had ik al afgezet bij het Consulaat omdat mijn man niet meekon.

ZIj is daar voor mij alvast in de rij gaan staan.

Ik was 1 minuut over 9 terug van het min Justitie. Toen moest ik Buitenlandse zaken nog vinden, nou uiteindelijk was ik daar iets voor half tien. Kwart voor tien had ik mijn papieren terug. Toen nog dat stuk terug lopen naar de auto.

Daar aangekomen lichtelijke paniek omdat je alleen met chipknip kon betalen. Even 10 min aan de grond genageld gestaan door de stress toen ik las dat je bij de uitgang ook contant kon betalen.

Nou hup hup in de auto. Stuurt de Tomtom je hartstikke verkeerd, en dat hadden vrienden van ons een paar maanden eerder dus ook al gehad. Of er is in Den Haag het een en ander veranderd of die tomtoms kloppen niet, al met al was ik pas kwart voor 11 bij het consulaat. Ik kon aanschuiven bij mijn vriendin en was toen direct aan de beurt.

Kwart over 11 stonden we weer buiten.

Morgenochtend weer vroeg in die rij gaan staan om het op te halen, kan ik het meteen nog die dag aangetekend verzenden. Hoe doen jullie dat? Wegbrengen of verzenden??

• pc

De rij van ‘ophalen’ gaat gelukkig meestal heel snel.

Wij hebben het verzonden (aangetekend).

ps ideaal zo'n vriendin die al in de rij gaat staan;-)

• sprokkeltje

Ja vreselijk lief he!!!!

Zij adopteren ook een SN uit China, alleen via een andere VG en we lopen eigenlijk tegelijk op, dus

dubbel bijzonder.

Wij gaan het ook maar aangetekend versturen idd. Scheelt weer 2 uur heen en 2 uur terug reizen naar de VG.

Maar eng vind ik het wel. Je documenten loslaten..