Rondje Den Haag

• mam2boys

Het is je gelukt, joehoe. Wat een gestres joh. Ik herken wel dingen bij onze eerste adoptie. Alleen adopteren we nu uit een ander land dus de Chinese ambassade is nieuw. We gaan het meemaken, onze eigen ervaring opdoen.

Thanks allen want ik heb heel nuttige tips gehoord! Vriendin (of ik of man in mijn geval) vast in de rij laten staan. En ook het traject al rijden is heel zorgvuldig voorbereid :). We nemen allebei een dag vrij en doen dit hartstikke graag voor ons 2e kindje. We kunnen nu al gaan rennen voor hem of haar :).

Succes met alles Sprokkeltje.

• sprokkeltje

Haha en zo is het maar net!!

Ik zei net nog tegen mijn man, ons Chinese kindje zorgt nu al voor gebroken nachten!:D

Zo, ik ga zo tanken, pinnen voor het geval dat..en op naar het consulaat…!! Heb maar een boek meegenomen,

wie weet kan ik lezen al staande..:P

• Hermine

Als je dat rondje Den haag uitbesteed aan een bureau, wat nemen ze dan van je over? Kun je alles laten uitbesteden?

Groetjes Hermine

• m.r

hallo hermine

Neem eens een kijkje op visumchinaonline.nl zij kunnen voor jullie t rondje Den Haag ook doen. Doen justitie, buit.zaken en chinees consulaat voor je. En evt de rechtbank ook maar dat kan alleen als je notaris aangesloten zit bij de rechtbank in Den Haag.

• Hermine

Ok thanx!

• B

In “mijn” tijd (2008) kon alles nog in 1 dag… Moest er voor 10.00 zijn en kregen toen voor 12.00 de documenten weer mee…