Wachten op SN China voorstel.

• sprokkeltje

Mijn man en ik staan sinds kort op de wachtlijst voor sn china. Dossier is op weg naar China.

We staan open voor best zware sn:bv ongeopende anus, ernstige dubbelzijdige schisis, dubbele klompvoeten, hypospadie, hartproblemen,

en nog een berg meer en combies van deze sn.

We mogen adopteren tot 36 maanden.

Vroeg me af hoelang jullie hebben moeten wachten voordat je een voorstel kreeg voor een sn kindje uit China.

Vanaf het moment dat jullie dossier in China lag dan bedoel ik.

(Vraag me dat af omdat ik wat berichten las waar ik zenuwachtig van wordt: http://adoptie.startpagina.nl/prikbord/13690222/brief-wk#msg-13690222)

• Mara1

Ons dossier ligt al vier jaar in China maar we zijn sinds vijf maanden overgestapt naar de SN procedure. Officieel wachten we nu dus 5 maanden in de SN-procedure. We hebben een vergelijkbaar lijstje met die van jullie, wij hebben ook nog missende ledematen er op staan.

Bij WK is de wachttijd momenteel wat onzeker geworden. Lees ook het bericht dat ik heb geplaatst over de Brief van WK.

Succes!

Mara

• Enjoy

Hoi,

Misschien staat er op de site van K&T een kindje bij de special focus lijst dat jullie een fijn thuis kunnen/ willen geven. Er worden regelmatig kindjes bijgeplaatst.

Succes.

Groetjes

KP

• sprokkeltje

Hey,

Wij zijn overgestapt van de prewachtlijst van Ethiopie waar we ruim een jaar opgestaan hebben, naar de SN van China.

Ons dossier is dus nog maar net op weg naar China.

Onze VG zei ons dat er voor ons profiel duizenden kindjes zaten te wachten en dat we makkelijk te matchen zijn. Maar idd ik las die andere draad en vroeg me af hoelang mensen nu ong op een kindje met SN uit China echt wachten.

Het zal ook aan je wensen/grenzen/eigen leeftijd en vanalles te maken hebben. Wij schrijven ook op special focus kindjes, meerdere al geschreven. Ik snap dat ze daar kijken welke ouders er het bestebij dat kindje passen. En wie het eerste geschreven heeft en wie het verst is met het dossier. Je moet ook een beetje geluk hebben denk ik dan. En we wachten al zoveel jaar, dus een paar maanden langer komen we ook wel overheen ;-)

Dus mensen die al een SN kindje voorgesteld hebben gekregen, hoelang hebben jullie gewacht?

• Enjoy

Hoi,

Onze papieren zijn in maart 2009 naar China gegaan, eind juni hadden we een voorstel en begin september zaten we in China. even geleden dus maar een hele snelle procedure.

Overigens vond ik het wachten NA voorstel nog veel erger ;-) Succes.

Groetjes

KP

• sprokkeltje

Oeh, ja dat geloof ik direct hoor!!

Dan weet je eindelijk dat je of een zoon of dochtertje hebt en dan mag je nog een aantal maanden gaan wachten, dat lijkt mij ook erg moeilijk!

• Anja1

Hallo Sprokkeltje,

Ik wil je niet ontmoedigen maar je hebt helemaal niets aan wachttijden uit 2009 voor SN adoptie en zelfs niet meer uit 2010. Anno maart 2011 liggen de zaken al weer helemaal anders, en kennelijk zo ongewis dat ook vergunninghouders er weinig harde uitspraken over doen.

Groetjes,

Anja

• m.r

Ook tegen ons hebben ze gezegd bij intake, nou met julie sn lijst moeten jullie toch wel binnen 6mnd te matchen zijn. Ons dossier is nu onderweg naar China. We wachten het maar af, alle berichten vanaf hier lijken erop dat het toch gewoon afwachten is of het werkelijk binnen die termijn zal gebeuren. In adoptieland is het altijd afwachten.

• pc

'Wachten NA voorstel nog veel erger' pfff dat kun je wel zeggen.

Wij wachten nu al 3 maanden op de LOA, elke keer als ik de postbode in de straat zie slaat mijn hart 10 keer over.

We willen zo graag naar ons mannetje toe.

• anne2

Hier ook het geval! Ik dacht dat de LOA tegenwoordig heel snel ging, maar wij zitten ook al 2.5 maand te wachten op LOA. Elke keer als de deurbel gaat, slaat mijn hart een keer over. Ik wilde al een briefje ophangen: alleen aanbellen als je aangetekende post voor ons hebt.;…Hebben jullie enig idee waarom het zo lang duur? Ik zie bij anderen dat ze na 1 maand al de LOA hebben.

Groetjes, Anne