Wachten op SN China voorstel.

• summer6974

Krijg je na het voorstel, maar voor de LOA al een soort akkoord van het CCAA? Of zit je al die tijd in onzekerheid of het wel doorgaat? (Bij de sn-procedure ben je tenslotte nog niet “goedgekeurd” voor het voorstel)

• pc

In ons geval denk ik dat het langer duurt omdat ons dossier

nog niet in China was op het moment van ‘het’ voorstel.

Dus dan komt de tijd voor het vertalen er nog bij en natuurlijk zat het Chinese Nieuwjaar er tussen.

Ik hoop dat jullie snel bericht krijgen (en wij natuurlijk ook;-))

• Enjoy

Ja, de PA (pre aproval) K&T doet het voorstel pas na deze goedkeuring en WK doet een voorstel en dan komt pas de PA. BIj Meiling weet ik het niet.

Groetjes

KP

• sprokkeltje

Nou wij mogen ook gaan wachten op de loa ..

we hebben gisteren een voorstel gekregen!!!!!!!! Een Zoontje!!!(:D

• mamainspee

Hai sprokkeltje,

Gefeliciteerd met jullie zoontje!

Hopelijk duurt het niet meer lang tot dat jullie mogen afreizen.

Geniet van de voorbereidingen.

• Laura73

Gefeliciteerd!!!! Dat wachten viel, achteraf gezien, dus erg mee!!!

• m.r

joepie!!! gefeliciteerd!!!!

Groetjes vanaf deze kant

• m.r

Sprokkeltje hoelang hebben jullie nu intotaal gewacht vanaf het moment dat jullie dossier in China was?

• Anja1

Nou sprokkeltje, dat is vlot gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, geniet ervan (zo'n leuke periode vond ik dat na het voorstel, tuurlijk nog wachten, maar persoonlijk vond ik het minder gespannen wachten, ondertussen leuke dingen aan voorbereiding doen, nog gauw samen dingen doen - want dat komt er straks wat minder van, weekendje weg, keertje uit eten…;-)

Groetje,

Anja

• pc

Wauw gefeliciteerd!

Wat snel, heel fijn voor jullie!

Ik hoop dat de LOA snel komt en dat jullie snel naar jullie mannetje toe mogen.

Geniet er maar lekker van.