Negen maart is ons dossier na China gestuurd.
Eke Schreef:
——————————————————-
> Wij hebben geschreven op een special focus kindje.
> Vervolgens werden we uitgenodigd door K en T en
> mochten we (nadat we uitgekozen waren) onze
> papieren verzamelen. Deze papieren zijn in maart
> naar China verzonden. We wachten nu op een bericht
> vanuit China, om te kunnen bevestigen dat we voor
> dit kindje willen gaan (= voorstel).
Bij ons was het zo ook gegaan ongeveer. We mochten op intake komen en mochten de kindjes er dan nog zijn waar we op geschreven hadden als we klaar waren met documenten verzamelen en legaliseren, dan zouden ze kijken of we gematched zouden worden.
Ze zeiden toen ook dat we door mochten schrijven. Nou dat hebben we gedaan.
Op 9 maart is ons dossier naar China gegaan en 16 maart kregen we te horen dat we een zoontje hebben van de SF. We zitten nu wel op het dossiertje en fotos te wachten, en ik kan je vertellen, ik raak behoorlijk ongeduldig..
Ik snap ook niet precies de procedure. Ze hebben onze match naar min van jus gestuurd en naar China.
Maar ik begrijp niet helemaal hoe het zit, ze hadden het ook over 10 dagen na onze match dat we zijn naam en gegevens zouden krijgen, dan sturen ze het dossiertje op, wij ondertekenen dan weer iets, als zij dat hebben ontvangen dan krijgen we eindelijk zijn fotos thuis gestuurd. En dan is het wachten op de loa.
Maar ik haal die 3 weken en 10 dagen door elkaar heen, wie weet precies hoe het zit?
Eke Schreef:
——————————————————-
> Wij hebben geschreven op een special focus kindje.
> Vervolgens werden we uitgenodigd door K en T en
> mochten we (nadat we uitgekozen waren) onze
> papieren verzamelen. Deze papieren zijn in maart
> naar China verzonden. We wachten nu op een bericht
> vanuit China, om te kunnen bevestigen dat we voor
> dit kindje willen gaan (= voorstel).
Bij ons was het zo ook gegaan ongeveer. We mochten op intake komen en mochten de kindjes er dan nog zijn waar we op geschreven hadden als we klaar waren met documenten verzamelen en legaliseren, dan zouden ze kijken of we gematched zouden worden.
Ze zeiden toen ook dat we door mochten schrijven. Nou dat hebben we gedaan.
Op 9 maart is ons dossier naar China gegaan en 16 maart kregen we te horen dat we een zoontje hebben van de SF. We zitten nu wel op het dossiertje en fotos te wachten, en ik kan je vertellen, ik raak behoorlijk ongeduldig..
Ik snap ook niet precies de procedure. Ze hebben onze match naar min van jus gestuurd en naar China.
Maar ik begrijp niet helemaal hoe het zit, ze hadden het ook over 10 dagen na onze match dat we zijn naam en gegevens zouden krijgen, dan sturen ze het dossiertje op, wij ondertekenen dan weer iets, als zij dat hebben ontvangen dan krijgen we eindelijk zijn fotos thuis gestuurd. En dan is het wachten op de loa.
Maar ik haal die 3 weken en 10 dagen door elkaar heen, wie weet precies hoe het zit?
Hebben jullie nog niet te horen gekregen dat je gematched bent met een kindje?
Ik heb even geknipt en geplakt, mijn vorige reacties kwamen halfverwege de draad binnen en dat leest zo lastig.
Wij hebben in januari een intake gesprek gehad voor china sn omdat we hadden geschreven op meerdere sf kids. Daarna mochten we dossier vormen en net wat sprokkeltje zegt, konden we gemachts worden als ons dossie binnen was en de kindjes nog niet gematcht zouden zijn aan andere ouders. Dit was uitindelijk bij ons wel het geval. Op 4 maart wederom een mb geschreven, 9 maar ons dossier naar China, 21 maart inlog en 24 maart voorstel gehad.
Dus als je mb hebt geschreven en je dossier naar China is wil het non niet per definitie zeggen dat je ook daadwerkelijk met het kindje gematcht wordt waarvoor je hebt geschreven. Het voorstel komt vanuit Ned. en je wordt gebeld. Hou goed je sf lijst in de gaten of er nog steeds niks staat bij het kindje waarvoor jullie hebben geschreven.
Sterkte met wachten allen want ja Sprokkeltje ook hier een ongeduldige dame die erg benieuwd is naar t manneke
Precies wat m.r zegt.
Wij hadden voor de intake op 4 kindjes geschreven, we zouden na legalisatie en versturen naar china, horen of we nog in aanmerking kwamen voor de kindjes waar we op geschreven hebben. Maar die hadden allemaal al ouders voordat wij klaar waren.
In de tussentijd hebben we doorgeschreven en een van die kindjes mogen wij ons zoontje noemen. Ze hebben ons gebeld en gematched en meteen daarna op de site gezet dat dit kindje ouders heeft, wij in dit geval.
Vanmorgen nog even vgh gebeld en idd m.r we horen wat na 2 tot 3 weken…nog effe doorbijten dan krijgen we onze gegevens van onze kindjes.
Ik blijf het een onduidelijke, wazige bedoening vinden. Ook wij zijn door k en t gebeld, dat we aspirantadoptieouders van het jongetje waarop we geschreven hebben zijn geworden. Dit is vervolgens op de site geplaatst. Volgens k en t is dit niet hetzelfde als het voorstel, waar we nu op zitten te wachten. Onze papieren zijn gelijk met die van anderen naar China gestuurd. De anderen hebben allang iets gehoord en wij nog niet. Ik maak me toch wel een beetje zorgen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?