Wij zijn ( afgezien van de lengte van 20 pagina's ) sowieso niet tevreden over ons raadsverslag, maar nu vroeg ik me af hoeveel pagina's zo'n verslag gewoonlijk telt.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Net geen vier in ons geval maar dat was in het jaar 2000, plus dat er sprake was van een Raad die bekend stond als ‘soepel’ dus niet ieder detail in je leven wilde weten (we hoefden ook geen levensloop te schrijven) en vooral inzette op hoofdlijnen.
Alleen denk ik niet dat je daar veel aan hebt Nannie, want daar ga je het niet mee winnen van de Raad, ook niet met het eisen dat zaken veranderd moeten worden in het verslag. Ik denk dat het beste is om hen je zorg te gaan uitleggen: op zich klopt het verslag (je hebt er mee ingestemd ook nog) maar je vraagt je af wat de toegevoegde waarde is van alle details erin en maakt je zorgen over of bemiddeling mogelijk is. Wellicht is men bereid om op die argumentatie een samenvatting o.i.d. te schrijven? Ik zou er echter niet te hoge verwachtingen van hebben - dus een andere stap kan zijn dat je aan vergunninghouders gaat vragen of je met dit verslag bemiddelbaar bent? Niet voor ieder land hoeft je raadsverslag integraal mee volgens mee?
Succes in elk geval!
Groetjes,
Anja
Ik weet het niet meer zo goed, maar volgens mij niet extreem veel… Lang geen twintig in ieder geval.. Onze raadsman was kort en bondig en dacht met ons mee.. Die verwoorde dingen juist zo duidelijk mogelijk al op China niveau. Hij zei juist dat hij ervoor zorgde dat het rapport voor hun duidelijk was en dat er van hun uit zo min mogelijk kans op vragen erover was… Hij had waarschijnlijk ook meer ervaring met het land ofzo… Niet dat hij er dingen in had gezet die niet klopten maar hij formuleerde ze zo duidelijk mogelijk.. En dat was nu met de aanvulling naar SN net zo (terwijl dat een ander was)
Wij hebben een verslag van 9-10 pagina's.
Wij waren tevreden over het verslag, maar uiteindelijk bleek dat ook bij ons verslag er iets in staat waardoor het niet bruikbaar is voor China. Het gaat hier om een deel van de medische geschiedenis die helemaal niets voorstelt in onze ogen, (en in NL'se ogen) maar dat voor China een probleem kan zijn. Heel jammer is dat, want het kan er niet meer uit.
20 pagina's klinkt echt belachelijk lang!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?