Ik heb even gekeken voor je in ons gekopieerde dossier, en wij hadden 11 kantjes. Vond ik ook al vrij uitgebreid eigenlijk.
Bij ons stond er alles naar tevredenheid in. Wij waren in Breda voor de gesprekken.
2009, 5/ 6 blz. raad Zwolle (Almelo)
Ik zou overwegen om contact op te nemen met de teamleider en je zorg/ gevoel voorleggen. Vraag om een persoonlijk gesprek en dan kun je dan wel vragen/ aangeven wat de gemiddeldes zijn. Vraag desnoods om een second opinion er kan altijd iemand tussen zitten die het werk anders uitvoert dan gebruikelijk en mss ziet de teamleider dat ook wel als je het aangeeft. Vraag vooral naar de toegevoegde waarde van al die uitgemeten info.
Succes!!
Ik heb het vertaalde verslag van onze tweede procedure er even bij gepakt. Het bestaat uit 8 kantjes, waarbij het eerste blad een soort overzicht is met onze namen en nog wat gegevens, en het laatste blad is het handtekeningenblad. Effectief dus 6 bladzijden Engelse tekst. Raad Groningen in 2004.
Meta
Ik denk dat kijken naar oude verslagen een vertekend beeld geeft (wij hadden ook altijd maar een paar pagina's (3e adoptie, mi het verslag van de vorige keren met een kantje aanvulling). De eisen vanuit de Raad zijn steviger denk ik en ze zien veel meer mensen die nu voor een kindje met een sn of oudere kinderen kiezen. Daar zijn ze denk ik kritisch op. Tenminste dat hoop ik. Ik vond onze gesprekken altijd een wassen neus. Gezellig een babbeltje, niets doorvragen. Als dat veranderd is doet me dat deugd (wat niet betekent dat het in deze situatie misschien allemaal wel heel onterecht is).
Als ik het niet eens zou zijn met het verslag zou ik dat eerst nog eens uitgebreid met de raadsmedewerker willen bespreken en anders de leidinggevende daarvan. Een uitgebreide motivatie horen waarom het op een bepaalde wijze is verwoord lijkt me wel terecht als je zelf problemen met het verslag hebt. Daarna zou ik de stap naar de vh maken om te kijken wat er wel/niet mogelijk is.
hoi Amarilla,
voor China sn is het zo dat je het rapport in handen krijgt als het gelegaliseerd moet worden bij de notaris en daarna gekopieerd moet worden; daar hebben wij ons toen echt wel even over verbaasd; we kregen het in een gesloten envelop mee, de notaris moest die openmaken en vervolgens inbinden bij de rest. Tja, dan heb je het vervolgens zelf dus ook….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?