Special focus, gematched! Maar dan:

• sprokkeltje

Na aanleiding van een andere draad en die van mezelf heb ik een vraag waar ik duidelijkheid voor zou willen krijgen.

Wij hebben 16 maart te horen gekregen gematched te zijn met een special focus kindje, wij krijgen dus een zoontje.

Nu moet het min van jus en China hiervoor weer toestemming geven, is dat ook bij de gewone procedures zo? Dit duurt ongeveer drie weken, kan ook iets korter duren, maar we moesten die drie weken aanhouden om te wachten op het officiele voorstel.

Kan het ook zijn dat er een kink in de kabel komt en bv China zegt dat wij niet geschikt zijn als ouders? Komt dat voor?

Ga nu door die andere draad ook beetje zenuwen namelijk.

• m.r

Bij ons hebben ze gezegd het is gewoon een formaliteit en voor 99% worden jullie gewoon papa en mama van het kindje.

Het is nog nooit voorgekomen dat anders werd beslist naar ik heb mogen aannemen van K en T.

• sprokkeltje

Ja precies, dat zeiden ze vanmorgen ook tegen ons, althans ik durfde de vraag niet hardop te stellen, maar ze feliciteerde ons wel en zeiden dat het puur formaliteiten zijn waar we nu op wachten….

Pff….hihi..t is wel belastend voor je zenuwen hihi

• Nathalie

Dames, geweldig, ik zit mee te genieten van jullie gezonde spanning!!!

• m.r

Nathalie nog bedankt voor je felicitaties;)

• sprokkeltje

Haha ja erg he, we hebben er allemaal ‘ last’ van..

Nathalie Schreef:

——————————————————-

> Dames, geweldig, ik zit mee te genieten van jullie

> gezonde spanning!!!

• pc

Hahaha zo herkenbaar die zenuwen.

Ik werd er ook vreselijk onzeker van.

Tegen ons zei de vgh toen dat ze nooit 100% garantie geven maar het moest wel heel raar lopen als het niet door ging.

In ons rapport staat niets was het zou kunnen bemoeilijken dus we moesten ons geen zorgen maken.

Ik denk dat jij je ook geen zorgen moet maken, de vgh heeft jullie niet voor niets gemached.

Maar ik snap je gevoel, je wilt het gewoon zeker weten.

Kop op, nog even volhouden;-)

• Nathalie

(:D (:D (:D Feest in huize R

• sprokkeltje

Ja precies, je wilt gewoon alles vastgelegd hebben idd!!

Pfff…we wachten gewoon verder!

• sprokkeltje

Hey Dames,

Jullie al iets gehoord na de match inmiddels?

Wij nog niets hier, de nagels raken op van het bijten en er komt gewoon een spoor in de vloer

van mijn zenuwachtige rondjesgedraai hihihi…