Special focus, gematched! Maar dan:

• m.r

Dat het een bijzonder gevoel is dat geloof ik meteen. En wat sweety van “grote broer” zeg jeetje wat schattig.

Ben heel benieuwd wanneer wij ze zullen ontvangen.

Ben alweer helemaal gefocust op die brievenbus van ons….

Hyves vroeg ik omdat er nu een aantal meiden ook van deze lijst gelijk op gaan met het hebben van een voorstel.

Het is erg gezellig om zo af en toe eens samen weg te kunnen dromen.

Je voelt je iets meer begrepen snappie.

• sprokkeltje

Ja precies je zit in hetzelfde schuitje en het is heerlijk om je ervaringen te delen, want het is gewoon stuk voor stuk hetzelfde bij iedereen hahaha!!

Wij hebben ons mannetje overal in lijstjes in huis staan, hij hoort al bij ons, we zijn al een gezin, we wachten met smart totdat we om hem mogen!!

• m.r

Joehoeeeee manlief gaat zo de foto's van ons mannetje ophalen…

HIj heeft beloofd om het niet eerder te openen dan dat hij rond half 6 thuis is.

Zal hij het volhouden??? en het spannendste moment bewaren om met z'n 2en te delen??

Betwijfel het of ik me zelf zou kunnen beheersen hahaa.

Volgens mij branden ze de envelop uit haha

• Karen K.

Heel de dag wachten?!? Met de foto's onder handbereik?!? ::o Dat zou ik echt niet kunnen!

Ik zou OF zelf gaan OF zorgen dat ik ze ergens kan laten inscannen / foto maken / mailen of desnoods ouderwets faxen, maar ik zou niet heel de dag kunnen wachten….

Succes met wachten… nog even en dan kun je jullie zoontje aanschouwen!!

Karen

febr ‘08 NSN, omgezet per febr ’11 in SN

• sprokkeltje

Haha ja dat kan hij vast.

Mijn man had de fotos netjes in de envelop weggelegd, en ging op zijn gemakkie even naar de bouwmarkt, terwijl ik net terugkwam van boodschappen doen en biina deprie werd omdat de post nog niet geweest was..

Toen hij terug kwam vroeg hij waarom ik zo deprie keek en had hij al een smile van oor tot oor en zegt met die grijns, je zit al een hele tijd naast hem!! Haalt hij de dichte envelop netjes uit de lade…..

Zijn reactie, sja als ik die hier op tafel had neergelegd had jij m al opengemaakt voordat ik terug was..en ja..hij had daar echt wel gelijk in hahaha.

• m.r

hahah geweldig! Verstandige actie dus van je man(:P)

Mijn man belde net al, hij zit heel gezellig zo naast me in de auto, weet alleen nog niet hoe hij eruit ziet.

• sprokkeltje

Hahahahahaha ja leuk he!!

Ow zooooo spannend..

nou vertel maar es, helemaal verliefd nu zeker?

• m.r

Hahaha nou ik moet het echt nog ff op met laten inwerken. Het lijkt zo onwerkelijk.

T is in elk geval een mooi ventje.(:P) maar dat vind iedereen van z'n eigen hhhaa

• sprokkeltje

Ja dat denk ik ook! Iedereen heeft gewoon het mooiste leukste liefste en grappigste kindje ter wereld toch!!!!!

Wij zijn helemaal gek van ons mannetje wat vanuit zijn fotolijstje naar ons staat te stralen!

Kan niet wachten tot hij hier in zijn kinderstoel zit te stralen!