kosten

• summer-2424@hotmail.com

hallo allemaal

we hebben de beginseltoestemming binnen jippie =)

we zijn erg blij

nu hebben we een brief binnen van kind en toekomst

heb geprobeerd al te bellen, daar als we betaald hebben een matching formulier gaan krijgen en dan maar hopen dat het kan

daar we al beide 42 jaar zijn

we vroegen ons af waar we op kunnen zoeken hoeveel de kosten zijn er land.

we kan ons hiermee helpen

horen het graag

gr summer

• m.r

Hoi Summer

fijn dat jullie de BT hebben en je van K en T een formulier hebt ontvangen.

De kosten zijn per land verschillend, ik weet niet voor welke landen jullie in aanmerking komen of waar jullie voorkeur naar uitgaat?

heb vandag kind en toekomst aan de telfoon gehad en we krijgen als ze ons verslag door hebben gelezen en ze zouden kunnen matchen een brief wat we in moeten vullen en tevens een lijst met de kosten per land.

Want het kan best wel verschillen vertelde ze tussen de 15 en 20.000 euro is best wel een groot verschil vinden wij

gr summer

• m.r

Ja klopt die lijst geven ze pas als ze je spullen al hebben ontvangen. m.a.w. dan ben je dus bij hun ook al ingeschreven en dat geld kwijt. Weet niet of je iets terug krijgt als je niet matchbaar blijkt te zijn. Kan ik je prive mailen? Wil je best een paar bedragen geven die ik weet, kan iets afwijkend zijn door ander jaartal.

Je kunt zelf naturlijk al op site van K & T kijken aan welke landeneisen jullie voldoen. Wil ik best ff voor je kijken op mn lijst. Kan me indenken dat je graag een indicatie wilt, wilden wij ook graag.

• sprokkeltje

Wij ook en die kregen we niet van K&T, ik heb dat ook via omwegen moeten achterhalen. Wij zijn idd dat hoogste bedrag in totaal kwijt eer we terug zijn uit China met ons knulletje.

• Melle

Ik snap niet waarom sket de laatste jaren geen bedragen meer op de site plaatst. Tav Wk en mailing en sa daar staan wel bedragen op de site. Zodat je ongeveer een indikatie hebt. Het lijkt alsof de stichting toch het een en ander wil verzwijgen. Zo stond er voor een aantal jaren geleden wel de bedragen op de site. Wij waren toen die tijd voor ongeeer 7 jaar terug rond de 15.000 euro kwijt. Exclusief reiskosten. Tevens stond dit wel vermeld op de site. Daarnaast na het ophalen van onze jongste wisten wij ook waar we aan toe waren. Ik weet niet voor wat voor een land jullie gaan maar ik wil wel prive de bedragen van ons land door mailen.

Weet trouwens iemand waarom sket nu geen bedragen meer op de site plaatst? En wie weet wat nu de bedragen zijn voor oa Polen en slowakije?

WS

• m.r

De prijzen van de vergunninghouders lopen nogal uiteen en de service ook als je bijv. kijkt naar het verschil van de papierwinkel bij K en T moet je veel zelf doen (geeft op zich niks) en bij Meiling worden bepaalde dingen voor je gedaan. En als ik zie wat voor bureaukosten we alleen al kwijt zijn had ik die service pers. ook wel gewild maar ja een mens kan niet alles hebben denk ik dan maar weer snel. Weet wel dat ik dat zelf behoorlijk als stressy ervaar op z'n tijd, bang dat t niet goed komt, heb ik t wel goed aangevraagd, is het duidelijk? Hoelang duurt alles, ben ik wel optijd. Jullie kennen het wel. De spierspanning staat hier erg hoog al ben ik nu alweer iets rustiger nu we de foto's van ons mannetje hebben. Maar straks dienen de volgende papierpaperassen zich alweer aan.

• F

Ik blijf het jammer vinden dat er zoveel onduidelijkheid is over de kosten. Op deze discussiepagina is al meedere keren gevraagd wat nu eigenlijk de kosten zijn. Ook voor mij was het altijd erg onduidelijk. Wij hebben van k en t overigens nooit een overzicht gekregen van de kosten, alleen de nota's. Terwijl een heleboel kosten volgens mij toch van te voren al bekend zullen zijn. De reis en verbljfkosten is een van de weinige posten die van te voren niet bekend zijn, maar ook hier valt naar mijn mening een redelijke schatting van te maken.

Heeft iemand enig idee waarom er zo vaag over wordt gedaan?

• sprokkeltje

Dat vraag ik me dus ook af! Waarom die geheimzinnigheid hierover?

ik heb gebeld en hoop van ze dat forumier te krijgen met kosten

als ik eerlijk ben daar het vel geld kost en we nog aan het sparen zijn.\

Willen we dan een keuze maken tussen twee landen

Vindt het gewoon raar dat je niet van te voren weet wat het kost, daar het mi allom bekent moet zijn

We hebben gisteren de 350 euro overgemaakt , eerst kijken ze of ze wel kunnen matchen en als dit niet het geval is

krijgen we maar 200 euro terug

Vindt het veel geld voor het lezen van onze beginseltoestemming ( we hadden 9 paginas in totaal kan iemand mij zeggen of dat veel is)

ook 4 weken wachten vindt ik lang als ik eerlijk ben voor je hoort of het wel of niet mogelijk zou zijn.

nu hopen dat het lukken gaat

gr summer