kosten

• Lesley

De NAS heeft een heel transparant kostenoverzicht. En als je het niet kunt vinden op de site, kan je het zo bij ze opvragen.

• Emmy3

Ik heb K&T gebelt en gevraagd naar de kosten van bepaalde landen en had een dag later een overzicht van de kosten van alle landen, dus zo geheimzinnig doen ze er niet over.

• summer-2424@hotmail.com

hoi emmy zou je ze naar mij toe willen mailem zodat ik ze al vast in kan zien

gr summer

• sprokkeltje

Vind dat ze dat gewoon standaard bij alle formulieren die je krijg zo n overzicht kunnen meegeven.

Daar moet je toch niet special om moeten vragen lijkt mij?

• Marièlle67

Reis- en verblijfkosten zijn lang niet altijd echt van tevoren in te schatten. Als ik bijv. kijk bij Nigeria dan zaten wij er op de kop af 5 weken maar momenteel zit er een stel dat alles bij elkaar zo ongeveer acht weken daar verblijft. En ik heb ook wel gelezen van mensen die er minder dan 5 weken zaten.

En daar scheelt het ook nog eens uit welke staat je kindje komt, wat op het moment dat je afreist de verblijfsmogelijkheden zijn (kunnen ze je onderbrengen in een guesthouse of in een voordelig hotel of moet je naar een duurder hotel omdat er geen andere mogelijkheid is enz.).

Ik kan me dus voorstellen dat het voor een deel van de kosten allemaal best lastig van tevoren in te schatten is. Al moet een indicatie natuurlijk altijd wel mogelijk zijn.

• sprokkeltje

Ja precies, dat reis en verblijfskosten liggen aan de periode van het jaar dat je vliegt,

met hoeveel man je gaat, logisch dat ze dat niet weten..

Maar ze weten wel dat ze nog ong 4000 euro vragen, voordat je gaat vliegen. Dat was ons dus totaal niet duidelijk.

Daar ben ik dus via deze site achtergekomen. Vind het wel zo netjes dat ze hun eigen rekeningen netjes van te voren op papier zetten, al is het maar om en nabij, Dan weet je gewoon wat.

• Jiske

En dat doen ze dus juist niet… En terecht, denk ik dan. Zodat je ze er later niet op kunt vastpinnen!

Als ze een om en nabij bedrag noemen zoals: E4000,- voor de vliegreis en het word E5000,- (om wat voor reden dan ook)

Vind je dit niet leuk… Want je had tenslotte gerekend op E4000,- En als dit op meerdere fronten gebeurt word je echt niet blij!!

• sprokkeltje

Ja dat is mbt de vliegreis, en das heel erg logisch.

Maar de rekening van k&t is toch gewoon bekend? Die 4000 euro moet iedereen betalen (althans naar China),

dat is een bedrag wat nergens genoemd word.