wachten op TA

• Marlize

Het heeft er overigens ook mee te maken wanneer je LOA weer is teruggestuurd naar China.

Want de dag van afgifte zegt niet alles.

De onze was toevallig 2 dagen na afgifte in China al hier, maar hij komt ook wel eens pas 10 dagen na afgifte aan bij de VGH.

En het terugsturen duurt minstens een week.

De onze is 3 weken geleden teruggestuurd.

• B

De onze vandaag pas……

• F

Hoi,

Wij wachten ook op de TA. De nota van het reisbureau hebben we al gehad, en daar stond als reisdatum 24 juni op. Maar heb begrepen dat dit nog niet heel veel zegt, dat het ook nog eerder of later kan worden. Nog even afwachten dus…

Gr. Femke

• Marlize

Dan reizen we denk ik niet samen….

• B

Weet ik niet, licht ook aan de planning van de VH.. Die van ons vliegt volgens mij ongeveer 1 keer per maand.. Ze gaan bij ons denk ik wel zoveel mogelijk plannen in 1 vlucht… Heb gisteren nog met ze gesproken en ze verwachten dat het snel zal gaan…

• Marlize

Zodra de TA er is gaan wij met nog een stel op reis.

Hun en ons voorstel is inmiddels 5 maanden !!! geleden.

Dat is niet in het belang van de kindjes….

Als er verder geen groep is of andere mensen met TA wordt daar niet op gewacht is ons verteld…

• B

Oei vijf maanden is ook wel erg lang… Ons voorstel is van twee weken geleden….

• Marlize

Het is vreselijk lang.

We wisten wel dat het mei/juni kon worden.

In het begin vloog het voorbij, maar nu wordt het echt lang.

En ik vind het steeds moeilijker worden.

Het wordt soms bijna onwerkelijk dat het nog gebeuren gaat…

• B

Kop op, nog even en je gaat hem/haar ophalen… Ik hoop dat je volgende week of deze week :) bericht gaat krijgen…

• Marlize

hem…