Whaaaah wat spannend allemaal zeg!!!
Ik duim voor jullie dat die TA s snel komen hoor!!!
En dat mijn man en ik jullie snel mogen volgen maar..ik wil ons zoontje nu ook zo graag in onze armen sluiten..
Ook wij wachten op de LOA. We hebben 16 maart het officiële voorstel gehad van bertie van K&T. Onze papieren moesten nog naar China opgestuurd worden en die zijn 15 maart naar China gegaan en pas op 1 april ingelogd. Dus ik tel maar vanaf dat moment. We zitten dus nu op ruim 5 weken dat we wachten op LOA.
De vorige procedure (ik wil niemand demotiveren) hebben we bijna een jaar op de LOA moeten wachten. Niemand wist waarom. Eerst werd de schuld geschoven op de Olympische Spelen maar toen die voorbij waren kwam er nog niets. We hebben toen nog ruim 3 mnd moeten wachten na de OS. Vreselijk. Iedereen die na ons een voorstel had gehad kreeg de LOA en ging naar China, behalve wij. Een afschuwelijke tijd. Knettergek werd je ervan. wat heb ik er wat vanaf gejankt.Toch zijn we er gek genoeg door gekomen. Ik probeer me niet gek te laten maken maar af en toe slaat de twijfel en de angst toe. Genadeloos.Bang dat het weer zo lang zal gaan duren. Ik probeer aan alle kanten afleiding te zoeken en ben nog meer gaan sporten. Om alle frustraties kwijt te worden en echt "leeg' te lopen. Ik hoop dat we dit keer een snelle LOA en TA krijgen.
groetjes Ri.65
Hoi Ri 65
erg hè…. eerdere ervaringen kleuren de manier waarop je door je wachttijd komt…
een van de redenen dat we maar niet voor een volgende procedure gaan; ik weet niet of ik die onzekerheid nog een keer aan zou kunnen.
Gelukkig gaat het veel vaker allemaal vlot en goed, maar man… wat vreet dat wachten aan je.
Sterkte!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?