gaat iemand naar de informatieavond van K&T?

• Paulina C.

Hallo allemaal,

Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om komende week af te reizen naar Halle voor de informatiebijeenkomst van K&T over de SN-procedures. We zijn echter wel heel benieuwd wat er zal worden verteld. Is er op deze lijst iemand die er wel heen gaat en die misschien verslag zou willen uitbrengen? Mag natuurlijk ook prive! Ik zou er heel blij mee zijn als iemand dat zou willen doen.

Ik hoor het graag, dank alvast!

Groeten,

Paulina

• Fayle

Hoi Pauline,

Ik wil je graag een verslag uitbrengen.

Geef me je mailadres maar.

Gr Fayle

• csekka

misschien kan iemand hier op het forum ook een kort verslagje kan schrijven over

de nieuwe ontwikkelingen of opvallende dingen????

• Eli1

Dat zou fijn zijn.

Ik vind de gekozen locatie (Halle) en tijdstip ( een dinsdag door de week) voor een activiteit als deze met belangstellenden uit heel Nederland wel een beetje om te lachen / of zal ik zeggen belachelijk?

• BG

Waarom? Voor zoiets belangrijks weet je toch wat te regelen en zorg je toch dat je er bij bent? Er zijn genoeg vragen te stellen lijkt me. Ik zou het niet willen doen met een verslagje van een ander. Organisatietalent heb je hard nodig bij de opvoeding van kinderen.

• Marièlle67

Volgens mij is dat een kwestie van prioriteiten stellen. Als je het belangrijk genoeg vindt maak je er tijd voor en neem je de moeite om voor die ene keer dat hele eind te rijden lijkt me.

• B

Ja, het lijkt mij ook dat als je er heen wilt je gewoon gaat.

Voor intake moesten we ook overal melden een aantal jaar geleden. We hadden het voordeel dat de sn intakes maar drie kwartier van onze woonplaats af was omdat onze vh meerdere mensen op diverse locaties had.

Maar we hebben ook wel intakes gehad drie uur rijden en dan pas om negen uur 's avonds enzo.

Wij waren altijb blij met hun tijd en als dat dan betekend dat je lang in de auto zit en midden in de nacht thuis bent dan is dat maar zo.

Maar k en t heeft toch ook het kantoor in Halle en doet alles van daaruit dus als je bij hun bent dan weet je toch dat dat dan ver reizen is?

En dat ze niet in het weekend de voorlichting doen is ook vrij logisch . Zoiets doe je op een werkweek. Een ontmoetingsdag doe je op zaterdag.

Maar ik denk dat k en t zelf ook een samenvatting zal doorsturen naar de mensen. Alleen kun je dan niet reageren door vragen te stellen. Denk dat het dan wel duidelijker is.

• Nannie

Hallo ELi,

Mee eens hoor! Dat je je als aspirant-adoptiefouder met dat soort dingen steeds in allerlei bochten moet wringen stoort mij ook.

Te beginnen met de VIA-cursus trouwens ;-) maar dat is een andere discussie.

Werknemers kunnen ook af en toe best een avond werken.

Wel nieuwsgierig naar een verslagje van de informatiemiddag trouwens!

• Paulina C.

Op zich vind ik het geen rare avond, maar ik kan gewoon niet :) En dat je met kinderen moet kunnen organiseren, weet ik als moeder van twee als geen ander :) Zou het heel fijn vinden Fayle als je me een verslag zou willen sturen, alvast erg bedankt!

Groeten,

Paulina

• Fayle

Hoi Pauline,

Heb dan wel je mailadres nodig ;)

Ik vind het zo jammer dat dit ook weer tot een discussie moet leiden!

Het is zo makkelijk te zeggen dat je maar moet zorgen dat je kunt, dat je anders je prioriteiten niet goed op orde hebt etc.

Niemand kan in de agenda van een ander kijken en ik vind het dan ook erg jammer dat mensen weer oordelen zonder dat ze maar ook enig zicht hebben op de situatie van iemand. Blijkbaar wordt dit telkens maar weer vergeten.

Gr Fayle