gaat iemand naar de informatieavond van K&T?

• Paulina C.

Hoi Fayle,

Ik had je een prive bericht gestuurd, maar misschien is die niet aangekomen?

Ja, beetje jammer inderdaad van die discussie. Ik vind het superfijn dat je verslag wilt uitbrengen van de avond! Alvast erg bedankt!

Groeten,

Paulina

• Eli1

Ik had ook zeker geen discussie over prioriteten stellen verwacht en bedoeld.

Alleen maar op te merken dat K&T wat dit betreft niet erg meedenkt met de doelgroep voor deze avond. \Ik weet natuurlijk ook wel dat ze kantoor houden in Halle en voor een intake ga je daar natuurlijk gewoon naar toe. Overigens zijn er ook mensen die geen rijbewijs hebben zoals ik en dat betekent dat wij al tot tweemaal een hotel in de buurt (nouja…. die zijn er niet… op taxiafstand dan) hebben moeten regelen en dat hebben we ook gewoon gedaan, en met plezier.

Alleen deze avond is niet bij hun op kantoor maar in een zalencentrum in Halle. En bedoeld voor een grote groep die dus allemaal naar Halle moeten komen omdat …. ja, waarom?

Zalencentra heb je echt wel op handigere plaatsen hoor.

Nou ja ik vind het alleen maar tamelijk typisch, verder niets.

• B

Ik denk dat de meeste medewerkers in de buurt van Halle wonen..

• pepe

Zijn er mensen die vanuit Breda naar Halle willen (of uit een van de plaatsen op route) en mee willen rijden?

• Hermine

Wij zijn gister geweest. Was interessant. Hopelijk gaat het nieuwe one to one support program werken. Zodat ook deze kindjes in de arme tehuizen een kans krijgen op een gezin.

Groetjes Hermine