wachten op de loa

• Eke

Het is onvoorstelbaar rustig op deze prikpagina, dat terwijl er zo veel mensen op de loa of de ta zitten de wachten! Ik krijg steeds meer het gevoel, dat alle loa's straks in één keer komen. Ik hoop dat het niet lang meer zal duren! Wij verheugen ons erop (net als vele anderen onder ons) dat we gauw naar China mogen afreizen. We blijven duimen!

• Ri.65

Heej Eke,

Ik hoop met je mee!!!! Hoelang wachten jullie nu? Toch ook op de LOA, als ik het goed heb?

En toch ook nij K&T?

• Eke

We wachten nu 1,5 maand op de loa. De tijd tussen onze matching en het voorstel was naar verhouding erg lang. Onze papieren zijn op 9 maart naar China gestuurd, maar we zijn al half februari gematched.Ik hoop toch echt niet dat we 5 of zelfs meer maanden zullen moeten wachten op de loa. Wij zitten inderdaad ook bij K en T.

• B

Wij wachten op de TA, maar dat kan ook lang duren hoor :S

• Eke

Hoe lang wachten jullie dan al op de ta?

• sprokkeltje

Eke, en Ri.65, onze documenten zijn dan op dezelfde datum ingelogd.

Wij kunnen ook niet meer wachten totdat we naar ons ventje kunnen..

t is best zwaar dit wachten..

Hoeveel tijd zit er dan meestal tussen de Loa en Ta?

• Ri.65

Ze zeggen bij K&T een week of 6.

Maar of dat ook echt zo is, vraag ik mij af.

laten we maar eerst eens die LOA krijgen. Dat is de 1e stap en die wil ik nu wel eens heel snel gaan nemen.

• csekka

KT voorstel 31-12, wachten ook nog steeds op LOA!!!

5 maanden en 4 dagen….zucht….

volgens KT na LOA 4-6 weken dan TA en dan 2-3 weken tot afreizen…

we trekken maar weer een blikje geduld open… (ze beginnen wel op te raken)

• B

De ondertekende LOA is ongeveer 16 mei aangekomen in China..

Onze VH zit er ook op te wachten dus vermoedelijk volgende week ergens zal hij aankomen..

• Eke

Ik denk vaak aan jullie. Volgens mij wachten jullie het langste van ons allemaal. Het zal wel ontzettend moeilijk zijn, om zo veel geduld te moeten hebben. Je wilt naar je kind en het liefste nog gisteren…. Ik heb het gevoel, dat de meesten van ons straks tegelijk afreizen…. Ik duim voor jullie, dat de aangetekende post voor jullie gauw gaat komen! Het heeft nu wel lang genoeg geduurd!