wachten op de loa

• bd

Hoi csekka,

Ben even benieuwd want is dit jullie eerste kindje? Wij hebben nl. nog een dochter van 3 jaar en het lijkt me zo leuk als ze iemand heeft te spelen in het vliegtuig of hotel.

• csekka

@bd

ons eerste kind, dus hotel en terugweg spelen kan wel. onze zoon is bijna 4.

Weet dat er nog een stel gaat wat al een dochter heeft, maar die is iets ouder dan 3.

nu maar wachten op de TA.

• sprokkeltje

Wauw dat is wel spannend!!

WIj hebben ook 16 juni de loa gehad..van sf van kind en toekomst..

Ben benieuwd of we dan ook die voorlopige reisdatum krijgen.

Dan zouden we dus samen gaan.

Hebben jullie de TA al wel gehad bd?

Overigens wij gaan om ons eerste kindje, dat is nu ruim 24 maanden, dus terug weg wel speelvriendjes! Als we samen zouden reizen.

• anne2

En dat zijn wij dus!! Zelfde voorlopige afreisdatum en een dochter van 5,5. We gaan onze zoon van 3,5 ophalen. Komt jullie dochter ook uit China?

• m.r

Oh wat zou dat leuk zijn als wij komende week idd ook die reisdatum zouden horen(:P) sprokkeltje…

Wij komen dan onze zoon van 21 maanden halen. Kunnen we met de hele China kinderclub mee haha

• sprokkeltje

Volgens mij komen wij ook in dit clubje m.r!!

Ik heb zo maar een voorgevoel dat we erbij horen..ook door wat ze tegen jou gezegd hebben door de telefoon….

Dat de loas die dus na de 16e kwamen in een andere groep zouden komen…

Denk het bijna wel…..man man man……whaaaaaahhh….

• bd

hoi Anne2

Onze dochter is nu 3.5 jaar en komt uit Zuid-Afrika. Ons zoontje in China is net 2 jaar geworden.

• bd

Hoi sprokkeltje,

We hebben de TA nog niet binnen, weet trouwens ook niet wat het is hoor. Is het de definitieve bevesting van de reisdatum?

• Ri.65

TA = travel approvement, of tewel je afreistoestemming.

Groetjes Ri.65

• Ri.65

Vandaag is onze LOA binnengekomen bij K&T!!!!! Yes!!!! Eindelijk na 4 mnd wachten!!!

Groetjes Ri.65