Chinees paspoort / pasje verblijfsvergunning inleveren bij gemeente?

• Elre

Hoi

Ik moet nog gaan aanvragen. Was alleen en ik wist niet dat ik handtekening van partner moest hebben. Dus we gaan deze week en we proberen het zo te plannen dat we hem gaan afhalen als onze dochter precies een jaar bij ons is( is over 1,5 week).

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Elre

• Yuut

Wij hebben toevallig van de week het eerste NL paspoort voor onze zoon aangevraagd. (komt uit Thailand), en er is niet gevraagd naar zijn Thaise paspoort of het pasje van de IND, dus wij hebben ook niets gezegd. Maar, ik weet wel dat zijn Thaise paspoort ook zowieso niet naar de gemeente hier mag, hij heeft een dubbele nationaliteit en zijn Thaise pas is dus ook nog gewoon geldig. IND pasje vinden wij voor het setje van spulletjes ook leuk om erbij te hebben, en inderdaad, misschien meer ons sentiment dan het zijne;-)

Yuut

• Elre

Hoi

We hebben haar id kaartje gisteren gehaald.

Ze vroegen naar haar paspoort, maar ik zei dat ze dat niet mochten innemen.

De jongeman bleef vragen naar paspoort maar ik weer uitgelegd dat ze dat niet mogen innemen.

Toen is hij er iemand bij gaan halen en die gaf mij gelijk. Ik had het toch niet afgegeven en naar haar verblijfsvergunningspasje hebben ze helemaal niet gevraagd.

Dus ik heb beide nog.

Gr. Elre