Is er iemand die de papieren die je moet invullen in een bestand heeft? (digitaal) Dan hebben we een beetje een indruk van wat er ingevuld moet worden.
Weet er toevallig ook iemand hoe je die 80000 dollar eigen vermogen op de papieren moet aantonen? Met name je eigen huis en hypotheek ook?
Ik heb dit bij de VGH gevraagd, maar niet echt antwoord op gekregen.
En wat die gezondheidsverklaring betreft; mag je voor China echt helemaal geen medicijen of iets dergelijk hebben? Wij zijn beiden eigenlijk goed gezond, maar wel allebei medicijnen (ik voor trage schildklier en manlief voor milde vorm van astma). Kan dit een belemmering zijn? In hoeverre moet dit ook allemaal ingevuld worden?
Bloedonderzoek hebben wij ca. 3 weken voor de intake al laten doen, we wisten om welke onderzoeken het ging. De dag na de intake had ik een afspraak bij de huisarts. Ook de andere documenten al mee begonnen voor intake (niet té vroeg doen, want dan zijn ze te oud als ze naar China gaan). Alleen de VGG kan pas na intake omdat er een handtekening/stempel van de VH op staat. Wij hadden ca. 10 juni intake, en op 9 juli zijn de documenten naar China gegaan.
Meta
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?