Special Need

• csekka

@ws

Ik ben ook een keer afgewezen. Het kan ook aan je mailadres liggen. Ze accepteren geen live,hotmail.gmail oid. dus de gratis adressen. Ze willen een soort van garantie dat het een echt adres is, dus zo een met een abonnement.

Eerst heb ik “ live” geprobeerd, afgewezen. Later nog eens geprobeerd met “hetnet”, toen wel geaccepteerd.

Dus wie weet kan het daar aan liggen.

• Nannie

Ja die reactie kreeg ik (oa) ook bij mijn afwijzing. Heel handig als je alleen een gratis e-mail account hebt…

Sorry, maar ik vond deze lijst echt erg ontoegankelijk en ongastvrij.

Ik snap dat ze privacy willen waarborgen, maar je kunt ook te ver gaan. Of dat is mijn mening.

Jammer dat er niet nog een andere lijst is, waar de drempel wat minder hoog is.

• Melle

Hoi

czekka

Zelf heb ik geen gratis email accound. Dus daar kan het niet aan liggen. Wat ik gewoon jammer vind is dat nadat ik gevraagd had om de reden van niet toelaten dat ik geen mailtje meer heb ontvangen met de daadwerkelijke reden. Alleen dat om de sn van onze jongste dat daar ook een apparte lijst voor is. Dus nee is nee en niet het echte waarom.

Nannie ben het helemaal eens met je.

Vind het wel jammer hoor dat deze lijst dat je geen ervaringen kunt delen met andere SN ouders. Kan me voorstellen dat je graag de privecy van de kindjes wilt waarborgen. Maar hier bestaan ook gedragscodes voor. Zo zit ik op een lijst en heb hier nog nooit en te nimmer wat naar buiten gebracht. Maar ja er zijn altijd mensen die hier anders over denken en willen vasthouden aan hun eigen domme overtuiging en hiermee nog andere mensen mee slepen. Van die achterbakse ….

• Hermine

Ik ben inderdaad ook afgewezen met mn eigen hotmail adres. Ik heb toen een nieuw account aangemaakt via rocketmail.com, speciaal voor deze yahoo groep. deze is ook gratis en werd wel geacepteerd. Ik moet zeggen dat ik het een fijne mailinglist vind waar ik veel info heb gekregen van ervaren adoptieouders. Het heeft ook geholpen bij de keuze voor welke specialneeds wij open staan. Ik heb bij meerdere special needs een soort van vragenlijst gemaild en kreeg veel reacties. Succes.

• Ri.65

Misschien kan je zelf eentje aanmaken bij yahoo? Opdezelfde manier als deze lijst? Alleen dan alleen voor SN?

MVGR Ri.65

• Helmi

Hallo Ws,

Misschien is het een idee om je nogmaals aan te melden, of een mail te zenden met de vraag waarom niet?

Als het antwoord je niet duidelijk is geworden. Misschien is er sprake van een misverstand, of juist niet.

Ik zou er zelf niet in blijven hangen, daarvoor is het leven te mooi. De mensen achter de lijst bewaken hun kroost.

Wat ik hun goed recht vind. Wie weet voldoe je wel aan hun toelatingseisen. Succes ermee.

Helmo

• Melle

Hoi Helmi

Nee hoor ik blijf niet er in hangen. Ik of wij hebben 2 prachtige kinderen. Natuurlijk 1 met een sn. En ons kind beschermen wij ook op het www.

Gr ws

• Ri.65

Hoi WS,

Moet ik de moderator een mailtje doorsturen of kan ik iets anders voor je betekenen, ik ben ook lid van de yahoo SN-lijst.

groetjes Ri.65

• *Marjo*

• Simone30

Tja, of dat zo is weet ik niet. Ben zelf enige tijd lid geweest en heb er veel aan gehad. Maar om nu ouders uit te sluiten omdat ze niet voor een lichamelijke beperking kiezen, vind ik nogal wat. Denk, trouwens, ook niet dat dat geldt voor de SN yahoo group, heb ik tenminste nooit zo ervaren. Het is een SN lijst en verstandelijk beperkingen/FAS vallen gewoon onder die categorie…