Nieuwe shared list

• Sjakkie

Hoi, ik ben Jacqueline. Onze documenten zijn half februari ingelogd in China. Wij willen ook graag in die regenbui van voorstellen zitten morgen, maar ik reken er maar niet te hard op.

Succes iedereen!

• summer6974

Wij kunnen vanwege de leeftijd niet op deze SF -kindjes schrijven.( Het leeftijdsverschil met onze zoon moet minimaal anderhalf jaar zijn).Tot nu toe hebben we 1 keer wel kunnen schrijven, maar zijn toen helaas niet uitgekozen als ouders.

• Omfie

Hoi Sjakkie,

Bij welke vergunninghouder staan jullie ingeschreven?

Succes met wachten en ook voor jullie hopelijk morgen een goeie shared-list.

Omfie

• Karen K.

… hier ook een wachtende (begin febr - WK) met kriebels in de buik… 1e tekenen van “wee-en”?

Als je leest (forum RQ) dat in andere landen men veelal binnen 2 match-rondes een voorstel in huis heeft,

hoop ik (zeker voor diegene die al meer dan 4 rondes heeft gewacht), dat de telefoon deze week overal mag gaan!!!

IEKS, ik ben morgen helemaal niet bereikbaar!!! Dagje thermen en dan ga ik niet met mijn mobiel de sauna in….

Dat gaat nog leuk worden! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, Karen.

• HenS

hoi hoi

wij hebben net gehoord dat er een kindje voor ons is!!!!!!!!!!!!joepie!!!!

we moesten er eerst overna denken, nou dat denken is klaar morgen maar bellen dat we het voorstel accepteren.

hopelijk ( ik neem aan van wel)krijgen we dan te horen of het een meisje of jongen is en de leeftijd ed.

eindelijk is het zo ver!!!!!!

onze papieren lagen al 4jr is in china en 2mnd geleden stonden we op de wachtlijst voor SN kindje

gr HenS

• m.r

HenS van harte!!! enne morgen idd maar ff bellen dacht ik zo(tu)

• summer-2424@hotmail.com

HenS Gefeliciteerd zeg toppie zeg mag ik weten van jullie of het een kindje met sn is. daar we daar sinds kort ook voor op de lijst staan,

hoor het graag

en dek dat jullie vandaag wel helemaal nog in de wolken zijn

gr summer

• HenS

hoi summer

ja ons kindje is een SN kindje

gr HenS

• summer6974

HenS Gefeliciteerd!!!!!!! Wat zal jij blij zijn. Ik sta er wel van te kijken dat je nog niet weet of het een jongen of meisje is en de leeftijd. Ik dacht namelijk dat dat altijd wel de minimale info was die je krijgt bij een voorstel, maar niet dus. Niet dat het wat uitmaakt, maar dan gaat het meer leven lijkt me. Ga maar gauw bellen!

Vanochtend toen ik wakker werd dacht ik gelijk, zullen er veel voorstellen zijn? Niet eens voor onszelf, maar als de mensen voor je een voorstel krijgen komt het voor ons ook een stapje dichterbij.

Hopelijk volgen er nog veel de komende dagen………

• Sjakkie

HenS van harte gefeliciteerd!!! Ik had ook wel verwacht dat je bij het voorstel ook in ieder geval wel de leeftijd wel te horen zou krijgen.

Snel bellen dus! Bij welke vergunninghouder zitten jullie?

@ Omfie,

Wij zitten bij Kind en Toekomst

Fingers crossed, we wachten maar weer af…