Hoi, ik ben Jacqueline. Onze documenten zijn half februari ingelogd in China. Wij willen ook graag in die regenbui van voorstellen zitten morgen, maar ik reken er maar niet te hard op.
Succes iedereen!
… hier ook een wachtende (begin febr - WK) met kriebels in de buik… 1e tekenen van “wee-en”?
Als je leest (forum RQ) dat in andere landen men veelal binnen 2 match-rondes een voorstel in huis heeft,
hoop ik (zeker voor diegene die al meer dan 4 rondes heeft gewacht), dat de telefoon deze week overal mag gaan!!!
IEKS, ik ben morgen helemaal niet bereikbaar!!! Dagje thermen en dan ga ik niet met mijn mobiel de sauna in….
Dat gaat nog leuk worden! Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes, Karen.
hoi hoi
wij hebben net gehoord dat er een kindje voor ons is!!!!!!!!!!!!joepie!!!!
we moesten er eerst overna denken, nou dat denken is klaar morgen maar bellen dat we het voorstel accepteren.
hopelijk ( ik neem aan van wel)krijgen we dan te horen of het een meisje of jongen is en de leeftijd ed.
eindelijk is het zo ver!!!!!!
onze papieren lagen al 4jr is in china en 2mnd geleden stonden we op de wachtlijst voor SN kindje
gr HenS
HenS Gefeliciteerd!!!!!!! Wat zal jij blij zijn. Ik sta er wel van te kijken dat je nog niet weet of het een jongen of meisje is en de leeftijd. Ik dacht namelijk dat dat altijd wel de minimale info was die je krijgt bij een voorstel, maar niet dus. Niet dat het wat uitmaakt, maar dan gaat het meer leven lijkt me. Ga maar gauw bellen!
Vanochtend toen ik wakker werd dacht ik gelijk, zullen er veel voorstellen zijn? Niet eens voor onszelf, maar als de mensen voor je een voorstel krijgen komt het voor ons ook een stapje dichterbij.
Hopelijk volgen er nog veel de komende dagen………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?