Nieuwe shared list

• Petra1971

H&S Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel is dat hè?? Bij welke vergunninghouder zitten jullie?? IEmand trouwens al iets van WK gehoord vanmorgen??

Groet,

Petra

• Fayle

Hoi Sjakkie,

Als je bij K&T zit zul je vandaag niet gebeld worden, daar duurt het altijd 3-4 weken eer ze bellen. Helaas zullen wij dus nog wat langer geduld moeten hebben eer we iets weten…..

Misschien is een van de SF kindjes (staan weer nieuwe op de site) ook nog een optie? Helaas vallen ze voor ons kwa leeftijd allemaal af.

Gr Fayle (wachtend op voorstel sinds jan 2011)

• Sjakkie

Oh Fayle, dat is heel goed om te weten, hoef ik niet tegen het plafond te vliegen als de telefoon gaat :).

We gaan inderdaad reageren op 1 van de kindjes die nieuw op de lijst staan. Wat SF betreft wordt het voor ons poging nummer 4.

• sprokkeltje

Ik duim voor jullie allemaal dat jullie net als HenS zsm ene voorstel krijgen hoor!!

Nog van harte HenS!!!

• Sjakkie

Mmmm, we hoeven dus niet meer te reageren :(. Natuurlijk hartstikke fijn voor het kindje en de ouders, maar ik wil ook zooooo graag….

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom dit kindje dan op de website is gezet, kennelijk waren ze al bezig met deze ouders.

• Omfie

Hallo,

Hier Omfie via Wereldkinderen. Vandaag weer geen goed nieuws. Ze hebben wel weer 4 kindjes kunnen matchen.

Wachten dus maar weer op een volgende maand.

Ooooohhhhhhhh, ik krijg d'r zo de kriebels van als ik zie dat anderen wel gematcht zijn. Wil er ook zo graag bij zitten.

• HenS

hoi hoi

wij zitten bij meiling.

toen ik naar geslacht en leefdtijd vroeg werd er gezegd dat ze dit nog niet mogen/kunnen vertellen.

Wij krijgen een zoon van bijna 2jaar, LOA gelijk bij ophalen foto's getekend.

gr HenS

• summer6974

Gefeliciteerd en helemaal super dat je de LOA gelijk hebt!!!

• summer6974

Oh wat balen Omfie. Ik kan het me zo goed voorstellen hoe rot dat moet voelen als je er bijna bent en dan steeds mis grijpt. Ik had echt goede hoop voor jullie….

Gezien de kleine lijst vind ik 4 matches wel meevallen, maar ja je wil er dan zelf bij zitten he. Op naar de volgende ronde maar weer.

• Karen K.

WK heeft ons ook laten weten 4 matchingen die nacht te hebben kunnen doen.

Helaas zaten wij daar niet bij:(… op naar match-ronde 7 in augustus!